امروز؛ شروع امتحانات نهایی شهریور ماه

به گزارش مرجع مقالات، بر اساس اعلام سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات نهایی شهریورماه از دوم شهریور شروع و تا بیست وسوم همین ماه ادامه دارد.

امروز؛ شروع امتحانات نهایی شهریور ماه

به گزارش خبرنگار ، بر اساس اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی شهریور از امروز (دوم شهریورماه) شروع می گردد و تا بیست وسوم همین ماه ادامه خواهد داشت.

دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه، سال سوم متوسطه رشته های نظری به شیوه نیم سالی-واحدی، سال سوم متوسطه رشته های فنی وحرفه ای و دوره پیش دانشگاهی امکان شرکت در این امتحانات را دارند.

برنامه امتحانی پایه دوازدهم در 4 رشته ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی برگزار می گردد، همچنین برای دانش آموزان سال سوم متوسطه امتحانات در 4 رشته مذکور برگزار خواهد شد؛ برنامه امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد نیم سال واحدی در 5 رشته هنر، علوم و معارف اسلامی، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و ریاضی فیزیک از فردا شروع و تا شنبه هفته آینده (نهم شهریورماه) ادامه پیدا می نماید.

برنامه امتحانات نهایی تیر سال تحصیلی 98-97 ویژه مناطق سیل زده

دانش آموزان شاخه فنی وحرفه ای هم امتحانات خود را از امروز شروع و تا یازدهم شهریورماه به خاتمه می رسانند.

بر اساس اعلام قبلی آموزش و پرورش، دانش آموزان مناطق سیل زده باتوجه به شرایط خاصی که دارند می توانند در این آزمون شرکت نمایند، اما قبولی آن ها به منزله قبولی خردادماه محسوب می گردد.

برای مشاهده برنامه امتحانات نهایی اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 242

به "امروز؛ شروع امتحانات نهایی شهریور ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ شروع امتحانات نهایی شهریور ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید