امروز رمز ایستای کدام بانک ها قطع می شود؟ ، زمانبندی قطع رمز ایستا در روز های آینده

به گزارش مرجع مقالات، روابط عمومی بانک مرکزیبا صدور بیانیه ای بانک هایی که امروز و روز های آینده رمز ایستای آن ها قطع می شود را گفت.

امروز رمز ایستای کدام بانک ها قطع می شود؟ ، زمانبندی قطع رمز ایستا در روز های آینده

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، به نقل از بانک مرکزی، پیرو اقدامات انجام شده در خصوص قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی)، به اطلاع هموطنان عزیز می رساند ادامه فرایند به شرح زیر است:

قطع رمز دوم ایستا در بانک های صنعت و معدن، اقتصاد نوین، ایران زمین و سرمایه در روز 17 بهمن ماه، قطع رمز دوم ایستا در بانک های سپه، انصار، گردشگری، شهر، آینده و توسعه صادرات در روز 19 بهمن ماه انجام می شود.

در این بیانیه آمده است، رمز دوم ایستا در بانک های ملی، تجارت، پارسیان، کارآفرین، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، مؤسسه اعتباری توسعه و مؤسسه اعتباری کوثر در روز بیستم بهمن ماه قطع خواهد شد.

قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک ها نیز متعاقباً اعلام می شود.

در پایان تأکید می شود با توجه به سهولت دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک مشتریان محترم بانکی می توانند با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک خود، این سرویس را فعال کنند.

مرکز تماس رمز پویا (کاشف) با شماره 91009960 به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیشنهادات و یا نقدها هم میهنان در خصوص نحوه خدمت رسانی بانک ها و مؤسسات اعتباری می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 723

به "امروز رمز ایستای کدام بانک ها قطع می شود؟ ، زمانبندی قطع رمز ایستا در روز های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز رمز ایستای کدام بانک ها قطع می شود؟ ، زمانبندی قطع رمز ایستا در روز های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید