امید عالیشاه: فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا) - پرسپولیس تهران پیروز شد در یک بازی مهیج و تماشایی با نتیجه 3 بر یک تیم پیکان را شکست دهد تا از قافله مدعیان عقب نماند. یکی از برترین های پرسپولیس در این ملاقات امید عالیشاه بود که بیست و ششمین پاس گل خود در تاریخ لیگ برتر را برای پرسپولیس داد تا برترین پاسور تیمش در تاریخ این رقابت ها گردد.

امید عالیشاه: فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است

به گزارش خبرورزشی، او در دقیقه 64 پس از فرار از سمت راست، پاسی زمینی و بی نقص برای عیسی آل کثیر فرستاد تا مهاجم خوزستانی پرسپولیس راحت ترین کار ممکن را پیش رو داشته و گل دوم تیمش مقابل پیکان را به ثمر برساند.

کاپیتان دوم پرسپولیس اما پس از انتها مسابقه با پیکان و به رغم پیروزی شیرین نقدهای از بعضی هواداران انجام داد و ...

چه شد که پس از انتها بازی با پیکان آن نقدها را انجام دادی. منظورت کدام هواداران پرسپولیس بود که شما را تحت فشار گذاشته اند؟

منظور من فضای مجازی بود. متأسفانه فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است! من بازیکن پرسپولیس نمی دانم این پیج ها واقعا پرسپولیسی هستند یا دشمن پرسپولیس؟!

می گویند یک آدم زرنگی در یک شهرستان دو تا کانال و پیج زده است. یکی برای هواداران استقلال و دیگری برای هواداران پرسپولیس و در هریک از آنها به تیم دیگر فحاشی می نماید؟

من نمی دانم ادمین این پیج و کانال ها چه کسی یا کسانی هستند اما همه را تحت فشار می گذارند. از بازیکن و مربی بگیرید تا مدیریت و این اصلا قشنگ نیست. با یک مساوی یا باخت علیه همه فحاشی می نمایند و ... واقعا تأسف آور است.

شاید عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، فضا را برای این کانال ها و پیج های مجازی بازتر نموده باشد؟

شک نکنید همین طور است! هوادار پرسپولیس شکیبا و با معرفت است. هوادار پرسپولیس یار دوازدهم تیمش است و هوادار پرسپولیس همان تماشاگری است که پس از شکست تیم محبوبش در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما انتلرز ایستاده تیمش را تشویق می نماید. من فکر می کنم این پیج و کانال ها بیشتر هوادار تیم رقیب هستند تا پرسپولیس.

یکی از بازیکنانی هم که خیلی این مدت تحت فشار قرار گرفته حامد لک بوده که یک استوری هم در این رابطه منتشر کرد و...

فقط می توان تأسف خورد که چرا باید به یک بازیکن زحمتکش پرسپولیس حمله کرد. این بچه ها پشت سرهم در لیگ برتر قهرمان شده و در همین سال ها دو بار به فینال آسیا رسیده اند. لیاقت آنها بیشتر از این حرف هاست.

نقش شما بزرگ ترهای پرسپولیس در کمرنگ شدن نقش این پیج و کانال های مجازی خیلی می تواند مؤثر باشد. اینکه اجازه ندهید قارچ گونه رشد نموده و فرهنگ توهین و فحاشی را اشاعه دهند.

به هر حال همه چیز معین است. صحبت های ما هم خیلی مسائل را روشن می نماید و...

گفتی قهرمان لیگ الان یا نیم فصل معین نمی گردد و آخر فصل معلوم خواهد شد. منظورت چه بود؟

می دانم خیلی ها دوست دارند با یک تساوی، پرسپولیس را زیر سئوال برده یا بحران زده جلوه دهند درحالی که این طور نیست. ما قهرمان لیگ برتر هستیم و این فصل هم در کورس مدعیان قرار داریم. با این حال کوشش هایی پشت پرده صورت می گیرد تا فضایی درست نمایند که پرسپولیس مشکل دارد و فلان و بهمان درحالی که تازه 10 هفته از لیگ گذشته است. قهرمان لیگ یا از دست رفتن شانس قهرمانی در 10 هفته معین نمی گردد.

بازی با پیکان چرا کمی سخت شد؟

من همواره به داوران احترام می گذارم و کم پیش آمده حرفی در این رابطه بزنم اما شما می توانید از یاری داور مسابقه بپرسید پنالتی بوده است یا نه؟ شاید اگر آن پنالتی گرفته نمی شد بازی هم آن قدر حساس نمی شد.

درگیری هایی هم خودت با سامان فلاح و دیگر بازیکنان پیکان داشتی؟

نه، چیزخاصی نبود. فوتبال همین است و هر تیمی نتیجه می خواهد باید با تمام وجود بجنگد. پیکان هم نشان داد تیم خوب و جنگنده ای است.

نمی دانم چیزی از بازی های رود گولیت یادت می آید یا نه اما او بازیکنی بود که بسیار فداکارانه بازی می کرد و معمولا سعی می کرد به جای گلزنی به همبازی خودش پاس بدهد. یادت می آید؟

نه ولی فیلم بازی هایش را کمابیش دیده ام. خیلی خوب بود.

سوپر استار بود اما مهم تر از سطح فنی گولیت، از خود گذشتگی و پاس گل هایی بود که می داد. تو در حال حاضر برترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر با 26 پاس گل هستی. در این رابطه صحبتی نداری؟

پاس گل دادن برای یک هافبک خیلی دلچسب و خوشآیند است. من خودم همواره موقعیت های 60 به 40 را هم به همبازی ام پاس می دهم تا گل بزند. خوشبختانه در فوتبال امروز پاس گل هم دیده می گردد و خوشحالم وقتی می بینم همبازی ام روی پاس من گل زده است.

عیسی آل کثیر هم پس از گلزنی از تو تشکر کرد؟

زحمت اصلی را خودش کشید که خیلی خوب توپ را قطع کرد و این گل مبارکش باشد.

به نظرت برترین پاسور فوتبال جهان کیست؟

کوین دیبروینه هافبک منچستر سیتی برترین پاسور جهانست.

به عنوان سئوال آخر می خواستیم نظرت را درمورد بازی حذفی با ویستاتوربین بپرسیم؟

پرسپولیس تیمی است که در هر رقابتی برای جام گرفتن پا می گذارد و ما می خواهیم این بار قهرمان جام حذفی شویم و با این نیت مسابقات را شروع می کنیم. البته برای تیم خوب ویتسا توربین احترام قائل بوده و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1930

به "امید عالیشاه: فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید عالیشاه: فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید