انتشار اولین رندرهای آیفون 15 اولترا

به گزارش مرجع مقالات، در بین تمام مدل های آیفون 14، ظاهراً گران ترین نسخه، یعنی آیفون 14 پرو مکس تا به امروز پیروز ترین بوده و پس از آن آیفون 14 پرو کوچک تر قرار گرفته است. این می تواند پیامد هایی برای مدیران اپل در خصوص ساخت آیفون 15 اولترا و آیفون 15 پرو در سال آینده داشته باشد.

انتشار اولین رندرهای آیفون 15 اولترا

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، آیفون 14 استاندارد 6.1 اینچی و آیفون 14 پلاس 6.7 اینچی نسبت به همتایان 2021 خود ارتقای بسیار کمی را شاهد بودند، در حالی که آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی طراحی جلویی جدیدی با جزیره دینامیک دارند و تراشه سریعتر A16 Bionic و دوربین اصلی با وضوح بالاتر را عرضه می نمایند.

ظاهراً تقاضا برای آیفون 14 استاندارد و آیفون 14 پلاس به قدری کم است که اپل ظرفیت فراوری را به مدل های پرو منحرف نموده است و به گفته تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو، آیفون 14 پرو مکس نزدیک به 60 درصد از کل سفارشات را به خود اختصاص داده است.

این نشان می دهد که هواداران آیفون با پرداخت بیشتر برای ویژگی های Pro مسئله ای ندارند و کو معتقد است که محبوبیت مدل های گران قیمت می تواند اپل را تشویق کند تا تفاوت بیشتری برای مدل های پرو آیفون 15 سال آینده در نظر بگیرد که گفته می گردد نام های آیفون 15 اولترا و آیفون 15 پرو را یدک خواهند کشید.

مارک گورمن از بلومبرگ اخیراً گفته است که انتظار تغییرات بزرگ تری در آیفون 15 اولترا دارد، اما از افشای آنچه ممکن است رخ دهد، خودداری کرد. بعضی منابع اشاره نموده اند که آیفون 15 اولترا زوم بهتر دوربین پریسکوپ را عرضه خواهد نمود. اینکه آیا این بدان معناست که آیفون 15 اولترا دارای دوربین چهارگانه خواهد بود یا خیر، هنوز معلوم نیست.

بعضی گزارش های جالب توجه اشاره به دو دوربین جلو، فیلم برداری 8K و افزایش فضای ذخیره سازی پایه دارد و گفته می گردد حتی ممکن است گران تر از آیفون 14 پرو مکس باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2133

به "انتشار اولین رندرهای آیفون 15 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اولین رندرهای آیفون 15 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید