وان پلاس 11 5G به جای وان پلاس 11 پرو به زودی روانه بازار می گردد

به گزارش مرجع مقالات، وان پلاس چندین گوشی هوشمند را تحت عنوان سری شماره های پرچم دار خود عرضه نموده است. این شرکت سال را با معرفی 10 پرو 5G شروع کرد و سپس 10R 5G و 10T 5G را در اختیار کاربران قرار داد. تا به امروز خبری از وان پلاس 10 5G نشده، اما گفته می گردد که این شرکت به زودی میخواهد وان پلاس 11 5G را به عنوان پرچم دار جدیدش وارد بازار گوشی های هوشمند پرچم دار کند. این شرکت تا به امروز هیچ اطلاعاتی را در خصوص این گوشی هوشمند خود فاش ننموده، اما مثل همواره افشاگران این خلاء را پر نموده اند و بر اساس جدیدترین افشاگری آن ها، وان پلاس 11 5G ممکن است به جای وان پلاس 11 پرو در اختیار کاربران قرار بگیرد.

وان پلاس 11 5G به جای وان پلاس 11 پرو به زودی روانه بازار می گردد

آن طور که به نظر می رسد، گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس 11 5G در ماه های آینده عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند پرچم دار دارای مشخصاتی است که معمولاً در مدل های پرو دیده می گردد. به همین دلیل، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری یعنی Max Jambor ادعا نموده که وان پلاس 11 در واقع همان وان پلاس 11 پرو است که ظاهراً با تغییر نام روانه بازار خواهد شد. به عبارت دیگر، وان پلاس می تواند 11 5G را به عنوان اولین پرچم دار خود برای نیمه اول سال 2023 عرضه کند. این شرکت احتمالاً عرضه 11 پرو را با مشخصات تازه چند ماه به تعویق می اندازد.

یکی از دلایل این اقدام وان پلاس می تواند پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل دو باشد که احتمالاً در ژوئن یا جولای سال آینده عرضه خواهد شد. اگرچه این افشاگر در این مورد به هیچ اطلاعاتی اشاره ننموده، اما گفته می گردد که مدل پروی وان پلاس 11 در صورت عرضه، با این پردازنده روانه بازار خواهد شد.

با این تفاسیر وان پلاس 11 می تواند اولین گوشی هوشمند پرچم دار این شرکت برای سال 2023 باشد که از پردازنده تازه اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد. این تراشه که در حقیقت نسخه به روزشده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است، از لحاظ عملکردی ضعیف تر از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 خواهد بود که احتمالاً در نیمه دوم سال 2023 عرضه می گردد. استراتژی کوالکام برای به روزرسانی تراشه های پرچم دار خود با بهینه سازی نسبتاً جزئی نسبت به تراشه های غیر پلاس باعث شده تا بسیاری از برندها مدل های پروی خود را کمی دیرتر از حد معمول معرفی نمایند.

برای مثال، شیائومی گوشی هوشمند 12S اولترای خود را با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 جولای 2022 به جای مارس عرضه کرد. وان پلاس نیز می تواند رویکرد مشابهی داشته باشد و گوشی پروی خود را با سخت افزار برتر سال آینده وارد بازار کند. البته هنوز هیچ خبر رسمی در رابطه با عرضه 11 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 وجود ندارد، بنابراین در این مورد باید منتظر خبرهای رسمی از سوی دو شرکت کوالکام و وان پلاس باشیم.

آن طور که گفته می گردد وان پلاس 11 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای تأمین قدرت پردازشی متکی است و تا خاتمه امسال یا اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد. ظاهراً وان پلاس تغییراتی در طراحی این گوشی هوشمند اعمال خواهد نمود و ماژول دوربین آن از سه سنسور و یک فلاش LED بهره خواهد برد. طبق پیش بینی بعضی تحلیلگران، این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 402 ppi پشتیبانی خواهد نمود.

حفره نمایشگر روی سمت چپ پنل جلویی این گوشی برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه می گردد و بعلاوه جنس ماژول دوربین آن احتمالاً از فلز است. سیستم دوربین این گوشی هوشمند ظاهراً متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که با دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال دو برابری به انجام وظیفه می پردازند. دوربین سلفی این گوشی نیز دقتی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر پرسرعت 100 واتی اشاره نمود.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2140

به "وان پلاس 11 5G به جای وان پلاس 11 پرو به زودی روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 11 5G به جای وان پلاس 11 پرو به زودی روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید