اولین تصاویر مدل 2020 موتورولا ریزر لو رفت

به گزارش مرجع مقالات، سال گذشته بود که شرکت موتورولا با معرفی مدل 2019 از گوشی ریزر، این نسل از گوشی های خاطره انگیز خود را دوباره و با تکنولوژی روز، زنده کرد. با استقبال خوبی که از نسل اول این گوشی شد، حالا موتورولا در تدارک آماده سازی دومین نسخه از سری جدید ریزر است. تا به اینجا از موتورولا ریزر 2020 همینقدر می دانیم که قرار است از شبکه 5G پشتیبانی کند که این یعنی پردازنده آن ممکن است بالاخره از سری 800 اسنپدارگن باشد.

اولین تصاویر مدل 2020 موتورولا ریزر لو رفت

از این ها که بگذریم، امروز حساب کاربری @evleaks در توییتر که سابقه درخشانی در لو دادن تصاویر و مشخصات گوشی های معرفی نشده دارد، چند تصویر رندر از موتورولا ریزر 2020 منتشر کرده است. به طور کل می توانیم ببینیم که ابعاد این گوشی شبیه به نسل قبلی آن است که پارسال معرفی گشت. ناچ یا بریدگی نمایشگر نیز از نمایشگر حذف نشده و همچنان حاضر خواهد بود.

اما حاشیه پایینی نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبلی کمی کوچک تر شده که خبر خیلی خوبی است. سنسور اثر انگشت هم از حاشیه پایینی دستگاه حذف شده که یعنی اگر به بخش پشتی گوشی منتقل نشده باشد، احتمالا به زیر نمایشگر منتقل خواهد شد.

نمایشگر بیرونی موتورولا ریزر 2020 هم به نظر تفاوتی با نسل قبلی ندارد و در زیر آن، همچنان یک دوربین و فلش LED مشاهده می شود. البته پیش تر در شایعات داشتیم که این گوشی قرار است دو دوربین اصلی داشته باشد که یکی 48 مگاپیکسلی و دیگری 20 مگاپیکسلی خواهد بود. اما در اینجا فعلا که فقط یک دوربین اصلی دیده می شود. در مورد پردازنده نیز در شایعات داشتیم که پردازشگر قدرتمندی در این گوشی استفاده خواهد شد اما فعلا چیز بیشتری از آن نمی دانیم.

دیگر جزئیاتی که از این گوشی فاش شده، شامل شارژر 18 واتی در بسته بندی محصول، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و پشتیبانی از نانو سیم کارت می شود. احتمالا می دانید که موتورولا ریزر که پارسال معرفی گشت، فاقد شیار و درگاهی برای قرارگیری سیم کارت است و از تکنولوژی eSIM استفاده می کند. امسال اما به نظر موتورولا به قرار دادن جایگاه نانو سیم کارت راضی شده و این یعنی احتمالا مدل جدید این گوشی را در بازار کشورمان خواهیم دید. شما درباره موتورولا ریزر 2020 چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1125

به "اولین تصاویر مدل 2020 موتورولا ریزر لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر مدل 2020 موتورولا ریزر لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید