بازار آخر هفته ای چاتوچاک در بانکوک

به گزارش مرجع مقالات، بازار آخر هفته‌ای در بانکوک از بهترین جاذبه‌های این شهر برای کسانی هستند که برای خرید به کشور تایلند سفر کرده‌اند. در این مقاله بازار آخر هفته‌ای چاتوچاک (Chatuchak) را به شما معرفی کرده‌ایم.

بازار آخر هفته ای چاتوچاک در بانکوک

برای رسیدن به این بازار بهتر است از قطارهای MRT استفاده کنید و خود را به ایستگاه کامفنگ فت (Kampheng Phet) برسانید. ایستگاه چاتوچاک (Chatuchak) MRTنیز شما را به این بازار می‌رساند. علاوه بر اینها، ایستگاه مو چیت (Mo Chit) قطارهای BTS تقاطع پارک چاتوچاک نیز یکی از راه‌های دسترسی به این بازار می‌باشد.

بهترین زمان برای بازدید از این بازار صبح زود مراجعه نمایید تا درگیر شلوغی و گرمای بازار نشوید. چراکه این بازار محبوب ترین بازار در بانکوک بوده و بسیار شلوغ است. بهتر است تا لباس خنک و کفش راحت بپوشید تا بتوانید به راحتی در 27 بخش مختلف این بازار بزرگ گردش نمایید. در تور بانکوک و هنگام مراجعه به این بازار به شما توصیه می‌کنیم یک کوله پشتی و یا چرخ دستی خالی همراه خود داشته باشید تا خریدهای خود را درون آنها قرار بدهید.

این بازار دارای امکانات ارسال کالاهای خریداری شده با کشتی می‌باشد. مسافرانی که قادر به انتقال اقلام خریداری شده شان با چمدان نیستند، می‌توانند از امکانات ارسال با کشتی این بازار استفاده نمایند.

پیشنهاد می‌کنیم تا یک نقشه از بازار چاتوچاک را که به صورت رایگان ارائه می شود، از باجه های اطلاعاتی بازار تهیه کنید.

در طول گشت و گذار خود آب فراوان و یا آب نارگیل تازه و یا هر نوشیدنی دیگر را بنوشید تا به شما کمک کند تا در گرمای این بازار مقاومت کنید.

این بازار در روزهای شنبه ها و یک شنبه ها از ساعت 9:00 تا 18:00 باز است.

آدرس بازار آخر هفته‌ای چاتوچاک در بانکوک، پارک چاتوچاک، ایستگاه Mo Chit قطارهای BTS یا ایستگاه کامفنگ فت قطارهای MRT می‌باشد.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 535

به "بازار آخر هفته ای چاتوچاک در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار آخر هفته ای چاتوچاک در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید