سفر های هیجان انگیز به بهترین نقاط آسیا

به گزارش مرجع مقالات، پس از گذست چند ماه از سال و شروع فصل گرما بهتر است به فکر سفری هیجان انگیز باشید که انرژی تازه را وارد تابستان امسال کند. دو مقصد گردشگری که متفاوت باشند و وارد محیط تازه ای شوید بسیار هیجان انگیز است.

سفر های هیجان انگیز به بهترین نقاط آسیا

تایلند سرزمین بوداهای طلایی

وقتی اسم تور تایلند می آید همه آن را با پاتایا و پوکت می شناسند، این دو شهر ساحلی زیبا یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در تمام دنیاست که البته به درستی برای جذب توریست برنامه ریزی شده است. شما چه عاشق هتل ماندن باشید و چه عاشق هیاهو و خرید و پارک های جذاب، سفر به تایلند بهترین انتخاب است.

در تایلند هتل ها ارزان هستند و نسبت به پرواز طولانی که دارد، نرخ پرواز های ماهان و عمان ایر برای تور تایلند مناسب است.

شما با حدود هزینه دو میلیون و 300 هزار تومان، می توانید یک پکیج کامل مسافرتی تایلند را خریداری کنید که به غیر از هتل و پرواز شامل اقامت در دو مقصد مانند بانکوک و پاتایا می شود البته خدمات حاشیه ای مهم دیگر مانند صبحانه رایگان، ترنسفر فرودگاهی و همچنین چهار گشت رایگان شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هم شامل همین هزینه اعلام شده است. به دلیل پرطرفدار بودن این تور، سالانه برنامه ریزی دقیقی توسط آژانس مقتدر سیر تابان برای سفر به تایلند انجام می شود. در طول سفر حتی آژانس یک سیم کارت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که راحت تر و برای همسفرانتان دست رس باشید.

نسبت به دیگر فصل های سال، نرخ تور تایلند در این روز ها کاهش چشم گیری دارد و بهترین زمان سفر به صرفه و ارزان به این کشور است. هتل های خوب چهار و پنج ستاره تخفیف های خوبی دارند و این در کل هزینه سفر شما تاثیر می گذارد.

در پوکت تور های مختلف هستند که اطراف جزیره را به شما نشان می دهند، حتما یک روز را برای گردش در جزیره های کوچک و زیبای اطراف پوکت خالی بگذارید.

در تایلند با جادویی از غذاهای ناشناخته روبه رو هستید. در اینجا با ناشناخته ترین طعم های غذاها بخصوص غذاهای دریایی روبرو می شوید. نگران نشوید شما خوشمزه ترین غذاها را در رستوران های این شهر و دکه های خیابانی تجربه می کنید. در این کشور در کنار هر غذا سس های بامزه ای وجود دارند که حتما آنها را مزه کنید. یام نوا را حتما امتحان کنید این یک خوراک با گوشت گوساله است که با نعنا و پیازچه سرو می شود و طعم ماندگاری برایتان می سازد.

در خیابان سوخومویت و یا میدان سیام می شود بهترین خرید ها را کرد البته برای دیدن بازار شناور معروف تایلند حتما بروید که حتی اگر خریدی هم نداشتید، بهترین عکس های مستند را از این مردم تای می گیرید.

وارد شدن به سرزمینی تازه همیشه تجربه ای خوب و مفید در زندگی است چه بهتر که روز هایی برای استراحت و تفریح هم باشد با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و از چند و چون سفر و تور ها بپرسید و راهی این سفر شوید.

دبی شهر بلند ترین آسمان خراش های دنیا

این شهر کوچک اما پر زرق و برق خاورمیانه که بسیاری از شگفتی ها را در خود جای داده، شهری که در امتداد یک خط ساحلی بنا شده و پر از تفریحات آبی و آکواریوم های غول آسا است. در آکواریوم دبی مال، می بینید که مجموعه ای حیرت انگیز از گونه های آبزی را در خود جای داده و یک اکوسیستم جذاب و دوست داشتنی، برای بازدید گردشگران در یک محیطی در دست رس فراهم کرده است. البته اگر از عاشقان دنیای زیر آب هستید، در هتل آتلانتیس دبی حتی می توانید اتاقی را رزرو کنید که دیوارش شیشه ای است از روی تخت دنیای زیر آب را تماشا کنید.

کافه نشینی در مارینا و تجربه غذاهای خوش طعم را در اینجا حتما امتحان کنید. به بالای برج الخلیفه بروید و منظره دبی و خلیج فارس را در ساعات پایانی روز تماشا کنید. اگر عاشق گل ها هستید حتما به میراکل گاردن هم سری بزنید که باغ مجسمه های زیبایی است که تمامش را با گل ها ساخته اند.

به دلیل زیاد بودن تعداد پرواز ها به دبی توسط شرکت های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر نرخ پرواز دبی ارزان است و دامنه انتخاب ساعات پروازی هم فراوان و شما با هر برنامه ریزی شخصی که دارید می توانید اقدام به خرید تور دبی کنید.

وبسایت آژانس مقتدر سیر تابان تلاش کرده به طور دقیقی درمورد هتل ها و جاذبه های گردشگری دبی اطلاعات مفیدی در اختیار گردشگران قرار دهد. این لیست هتل ها را مرور کنید. البته در دبی خدمات هتل بسیار سطح بالایی دارند از دیره گرفته تا البرشا هر جایی هتل انتخاب کنید خدمات خوبی دارند. اگر به دنبال هتل ارزان در دبی بودید، حتما اولین انتخابتان هتل های IBIS باشد چون هم زنجیره ای هستند و هم استاندار های خوبی را رعایت می کنند. البته توصیه اکید ما این است که لذت هتل های چهار و پنج ستاره مارینا را از دست ندهید، با توجه به اینکه بسیاری از تفریحاتی که در سفر لازم دارید در این هتل ها فراهم شده و تمام هتل های تور دارای صبحانه رایگان هستند، در این هتل ها بهترین و خوشمزه ترین غذاهای عربی را در صبحانه امتحان می کنید. لازم به ذکر است که مفصل بودن وعده صبحانه در دبی معروف است.

اگر اهل سفر های اتفاقی و غیرمنتظره هستید، حتما تور های لحظه آخری دبی را بررسی کنید و این سفر جذاب را تجربه کنید. در تمام تور ها شما دارای خدمات دریافت ویزا دبی هستید و در فرودگاه هم با ترنسفر رایگان آژانس به هتل می رسید. در این روز ها که تمام فروشگاه های دبی تخفیفات ویژه و عالی دارند سفر به این شهر همه جوره به صرفه است. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و تور دبی خود را بخرید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 250

به "سفر های هیجان انگیز به بهترین نقاط آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر های هیجان انگیز به بهترین نقاط آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید