بازسازی و دکوراسیون داخلی رستوران کپنهاگن دانمارک

به گزارش مرجع مقالات، در مجموعه مقالاتی که برای پروژه های برتر در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران برای شما تهیه نموده ایم اکنون یکی از پروژه های سال 2018 که مربوط به دکوراسیون تجاری یک رستوران در شهر کپنهاگن دانمارک می باشد را آنالیز میکنیم .

بازسازی و دکوراسیون داخلی رستوران کپنهاگن دانمارک

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

همانطور که میدانید در جهانی امروز دکوراسیون داخلی تجاری یکی از قدم ها برای رسیدن به کسب و کار پیروز می باشد و باید در جهت رونق کسب و کار طراحی و اجرا گردد ، اندازه و نوع چیدمان و طراحی داخلی باید به گونه ای باشد که برای مشتریان جذاب و جالب باشد و بتواند به راحتی مشتریان را به داخلی مغازه بکشاند .

ایزومی یک رستوران زنجیره ای در شهر کپنهاگن میباشد که غذاهای ژاپنی به مشتریانش عرضه میکند .

تیم طراحی ایده هایی را اجرا نموده است که با فرهنگ ژاپنی در هم آمیخته است و آن را به یک تجربه ای نو و بدیع تبدیل نموده است .

ژاپن و کشورهای اسکاندیناوی دارای تاریخ پر از تعاملات فرهنگی است . به ویژه در حوزه طراحی، نمونه های متعددی وجود دارد که در فرهنگ ژاپن به طور ریشه ای ایجاد شده است، اما در حوزه اسکاندیناوی به طور منحصر به فرد توسعه یافته است و معماران ژاپنی مستقر در کشورهای اسکاندیناوی مشاوره های زیادی در رابطه با این طرح به تیم طراحی داده اند .

اولین موضوعی که در بازسازی ساختمان این پروژه باید به آن بپردازیم طراحی مناسب نقشه و پلان میباشد . پلان این مجموعه 180 مترمربعی به درستی و با رعایت کردن استاندارد های لازم در طراحی رستوران به وجود آمده است . میز های دونفره ، چهار نفره و جایگاه های پشت پیشخوان همه به دور از هر گونه زیاده روی و شلوغی چیده شده اند .

اما نکته مهمی که در طراحی دکوراسیون مغازه و رستوران ها حائز اهمیت است برخورداری از نور طبیعی مناسب است . همچنین داشتن ویوی دلباز و چشم نواز نیز در جذب مخاطب اثرگذار است که در طراحی این رستوران این دو نکته کاملا رعایت شده است ، شیشه های سرتاسری قسمت جنوبی رستوران که نور طبیعی محیط را فراهم میکند .

همانطور که گفته شد این رستوران نشان دهنده بخشی از فرهنگ ژاپن است که این قضیه در پانل های چوبی منحنی آشپزخانه برای نشان دادن هویت داخلی این رستوران رعایت شده است . سیستم ماژول پانل از یک سیستم ابعاد چوب سنتی ژاپنی مشتق شده که ریشه در قالب تاتامی ژاپنی دارد.

از طرفی دیگر جنس این پانل های چوبی از بلوط اسکاندیناوی است که از مصالح رایج در این مناطق است .

در نتیجه این هماهنگی و در هم آمیخته شدن فرهنگ ژاپن و فرهنگ اسکاندیناوی ، تجربه فضایی منحصر به فردی را به نمایش می گذارد که برای مشتریان رستوران جالب توجه است و این ترکیب در اتمسفر رستوران جاری است .

شاید در نگاه اول رستوران مانند بقیه رستوران ها در جاهای دیگر جهان باشد و تفاوت خاصی با آنها نداشته باشد اما این نکته را هم از قلم نیاندازید که همه محیط های معماری نباید دارای فضاها یا المان هایی خارق العاده یا عجیب باشند . گاهی زیبایی معماری در ساده بودن و مفید بودن فضا است . همین که فضایی آرامش بخش در جایی مانند رستوران برای مشتریان فراهم گردد (با در نظر دریافت ایده های طراحی) همین برای برجسته کردن این فضای معماری کافی است و آن را ممتاز میکند .

نکته دیگر در خصوص متریال چوب این است که این متریال با رنگ های گرم حس مهمان نوازی و پذیرش را در مراجعه کنندگان بر می انگیزد و به نوعی حس دعوت کنندگی دارد که این یک نکته مثبت دیگر برای فضایی چون رستوران میباشد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1143

به "بازسازی و دکوراسیون داخلی رستوران کپنهاگن دانمارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و دکوراسیون داخلی رستوران کپنهاگن دانمارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید