برترین آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانو در سال 97 معرفی شدند

به گزارش مرجع مقالات، تهران - خبرنگاران - برترین آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانو در سال 97 در استان های آذربایجان شرقی، فارس، کردستان، اردبیل، تهران، اصفهان، لرستان و کرمان انتخاب و معرفی شدند.

برترین آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانو در سال 97 معرفی شدند

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از ستاد توسعه فناوری نانو، در سالی که گذشت مانند سال های قبل، گزارش فعالیت آزمایشگاه های فناوری نانو به صورت ماهیانه دریافت و مطابق با آیین نامه آزمایشگاه های شبکه توانا، همه آزمایشگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از مهمترین پارامترهای حائز اهمیت در امتیازدهی به آزمایشگاه های شبکه توانا تعداد دوره های برگزار گردیده به صورت تئوری و عملی، تعداد افراد آموزش دیده در دوره ها، میزان فعالیت آزمایشگاه ها در میزبانی نشست ها و دوره ها، کسب رتبه های استانی و کشوری به واسطه انجام آزمایش در آزمایشگاه های شبکه توانا و میزان تعامل و همکاری با باشگاه نانو است.

ارزیابی سال 1397 آزمایشگاه های شبکه توانا به صورت ماهانه انجام شد که در نهایت مجموع ارزیابی های 12 ماه، رتبه بندی آزمایشگاه ها را در سال 1397 تعیین کرد.

همچنین بر اساس گزارش عملکرد اعضاء شبکه آزمایشگاهی توانا در سال 1397، بیش از 150هزار دانش آموز و دبیر طی این سال به یاری تجهیزات فناوری نانو که همگی ساخت ایران هستند، با این فناوری نوین آشنا شدند و امکان کار آزمایشگاهی با تجهیزات تخصصی فناوری نانو را پیدا کردند.

شبکه آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانو (توانا) که از سال 1391 شروع به کار کرد تا سرانجام سال 1397 تعداد 83 آزمایشگاه تخصصی فناوری نانو را تجهیز و راه اندازی نموده است.

با برنامه ریزی های اجرا شده اعم از آموزش کارشناسان آزمایشگاه، برنامه های حمایتی باشگاه نانو، در سال گذشته، 156 هزار و 503 نفر در آزمایشگاه های عضو شبکه توانا آموزش دیدند.

همچنین هزار و 495 کارگاه دانش آموزی، 52 کارگاه دبیران، 774 سمینار دانش آموزی، 21 سمینار دبیران، 640 بازدید دانش آموزی و 237 بازدید مسئولان در سال 1397 برگزار گردید.

علمی 9014**1584

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 143

به "برترین آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانو در سال 97 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانو در سال 97 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید