برترین استارت آپ های ساری در رویداد اینوتکس پیچ تعیین شدند

به گزارش مرجع مقالات، رویداد اینوتکس­ پیچ ساری به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار گردید در این رویداد برترین استارتاپ های مجوز حضور در فینال کشوری این رقابت­ ها را دریافت کردند.

برترین استارت آپ های ساری در رویداد اینوتکس پیچ تعیین شدند

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، رویداد اینوتکس­ پیچ ساری که بنا بود در روز 27 فروردین 99 و در شهر ساری برگزار گردد، به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار گردید. دبیرخانه این رویداد با آنالیز اولیه­ استارتاپ­ هایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت 11 تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.

این 11 تیم استارتاپی که از استان ­های مازندران، گیلان و گلستان در این رویداد شرکت نموده بودند، در حضور داورانی، چون کمیل نعمت ­زاده مسئول طرح و برنامه پارک علم و فناوری مازندران، رضا خسروی مدیر ﻣﺮﮐﺰ رﺷﺪ واﺣﺪﻫﺎی ﻓﻨﺎور ﺳﯿﻤﺮغ، سیدمرتضی باقری فرد مشاور کارآفرینی مرکز علمی کاربردی سازه ­های سنگین، سینا قدس قائم مقام پلتفرم تامین اقتصادی و سرمایه گذاری کارن و جلیل عسگری نماینده شبکه فن بازار ملی ایران به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در نهایت طبق تصمیم داوران به ترتیب تیم های آن­واش و چَمدان به عنوان برترین استارتاپ­ های رویداد اینوتکس پیچ ساری انتخاب شده و مجوز حضور در فینال کشوری این رقابت­ ها را دریافت کردند.

رویداد اینوتکس­ پیچ رویداد عظیم رقابتی بین استارتاپ ­هاست که خود از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. در مرحله­ نخست استارتاپ ­ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ ­های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه ­گذاران دعوت به عمل می­ آید. در این مرحله از رقابت­ که در استان ­های مختلف برگزار می ­گردد، ابتدا تیم ­های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه­ گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه ­گذارانِ محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می ­پردازند.

در ادامه، از استارتاپ ­های برگزیده شده در این مرحله، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس و نیز شرکت در رقابت های نیمه ­نهایی، دعوت به عمل می ­آید. برگزیدگان مرحله نیمه ­نهایی می­ توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ ­ها دو به ­دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

این دوره از رویداد اینوتکس پیچِ، از ابتدای بهمن­ ماه 98 شروع شده و پس از برگزاری در استان ­های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و اصفهان، این بار به استان مازندران رسیده بود. این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت­ کنندگان، برگزاری این­گونه رویداد ها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل روبرو نموده است. به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه رویداد به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رویداد کاملا به صورت آنلاین برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 932

به "برترین استارت آپ های ساری در رویداد اینوتکس پیچ تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین استارت آپ های ساری در رویداد اینوتکس پیچ تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید