برنامه شوکه کننده ایتالیا برای ترک منطقه یورو

به گزارش مرجع مقالات، در عملی که نگرانی های اتحادیه اروپا از ایتال اگزیت (خروج ایتالیا از اتحادیه اروپا) را افزایش می دهد، سه حزب سیاسی ایتالیا از معرفی گواهینامه اعتباری اقتصادی به عنوان جایگزینی برای یورو حمایت نموده اند.

برنامه شوکه کننده ایتالیا برای ترک منطقه یورو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش تجارت نیوز، این برنامه پیچیده، تاییدیه بانک مرکزی اروپا را اخذ نموده است.

در بین احزاب حامی این طرح، نام حزب فورزا ایتالیا به رهبری سیلویو برلوسکنی- نخست وزیر پیشین ایتالیا هم دیده می گردد که در نظرسنجی ها بازگشت قابل ملاحظه ای داشته است.

برنامه احزاب ایتالیایی برای کنار گذاشتن یورو در حالی برملا شده که مارتین شولتز، رهبر حزب سوسیال دموکرات آلمان که در شرف انتصاب به سمت معاون آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان است، هفته گذشته از کشورهای اروپایی دعوت کرد که تا سرانجام سال 2025، ایالات متحده اروپا را تشکیل دهند.

این گواهی ها که با نام CCF شناخته می شوند، به شرکت ها و کارکنان ایتالیایی، برای افزایش درآمد و بهره وری خود، تخفیف مالیاتی می دهد.

هر کسی می تواند از این گواهی ها برای پرداخت مالیات، خرید خدمات دولتی و مباده آن ها با کالا و حتی یورو استفاده کند.

بنابر گزارش موسسه تحلیلی جهانی، Gefira احتمال زیادی وجود دارد که عاملان تجاری نظیر فروشگاه ها، این گواهی ها را به عنوان جایگزینی برای یورو بپذیرند. آنها می توانند به عنوان ارزی موازی استفاده شوند.

دیان جیمز- نماینده مستقل مجلس اروپا- گفت: اگر ایتالیا پیروز گردد ارز واحد اروپایی (یورو) را ترک کند، طولی نخواهد کشید که رسما از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و کل این خانه پوشالی(اتحادیه اروپا) فرو می ریزد.

منبع: پایگاه خبری اکسپرس

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 463

به "برنامه شوکه کننده ایتالیا برای ترک منطقه یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه شوکه کننده ایتالیا برای ترک منطقه یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید