مشکل تیم ملی فوتسال برای بررسی کره جنوبی، عربستان و تایلند بررسی شدند

به گزارش مرجع مقالات، تیم ملی فوتسال ایران برای بررسی یکی از تیم های همگروهی خود در مسابقات فوتسال قهرمانی 2020 آسیا به مشکل خورده است.

مشکل تیم ملی فوتسال برای بررسی کره جنوبی، عربستان و تایلند بررسی شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی 2020 آسیا از اوایل بهمن شروع می گردد، کادرفنی از مدت ها قبل به دنبال بررسی تیم های همگروه ایران است. تیم ملی ایران در گروه چهارم این پیکارها با تیم های تایلند، کره جنوبی و عربستان هم گروه است و به جز تایلندی ها که از قدرت های فوتسال قاره کهن هستند، دو تیم دیگر حریفان خطرناکی برای ایران محسوب نمی شوند؛ با این حال ناظم الشریعه و دستیارانش در صدد بررسی هر سه حریف هستند.

اخیرا فیلم بازی محبت آمیز ژاپن با تایلند به دست کادرفنی رسیده و باتوجه به اینکه جدا از تایلند، ژاپنی ها نیز احتمالا حریف ما در مراحل بالاتر خواهند شد، این بازی می تواند نکات مهمی را در اختیار کادرفنی قرار دهد.

هم چنین بازی عربستان با آرژانتین نیز توسط کادرفنی بررسی شده و عربستانی ها که تیم گمنامی در فوتسال هستند حالا توسط ایران به خوبی بررسی شده اند. با این حال کادرفنی نتوانسته از تیم کره جنوبی اطلاعاتی کسب کند. کره ای ها برخلاف فوتبال، در فوتسال پیروز نیستند و اخیرا حتی بازی تدارکاتی چشم گیری هم نداشته اند تا تیم ملی در بررسی آن ها به مشکل بخورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 556

به "مشکل تیم ملی فوتسال برای بررسی کره جنوبی، عربستان و تایلند بررسی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تیم ملی فوتسال برای بررسی کره جنوبی، عربستان و تایلند بررسی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید