بهترین آغاز روسونری در سری آ طی 17 فصل اخیر

به گزارش مرجع مقالات، میلان پس از سپری کردن چند فصل ناامیدکننده یکی از بهترین فصول خود را طی می نماید و نه تنها به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فکر می نماید بلکه نیم نگاهی به کسب اسکودتو پس از یک دهه دارد.

بهترین آغاز روسونری در سری آ طی 17 فصل اخیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از اپتا، میلان پیروز شد در حساس ترین ملاقات هفته هشتم سری آ با نتیجه 3-1 در زمین ناپولی پیروز گردد، تا به نمایش ها و نتایج فوق العاده خود پس از روی کار آمدن استفانو پیولی ادامه دهد.

میلان در هشت ملاقات نخست خود در فصل 2020/21 سری آ پیروز به کسب 20 امتیاز شده است. این دومین بار در تاریخ باشگاه است که این تیم پیروز به کسب 20 امتیاز از 8 هفت اول مسابقات می گردد (از فصل 1994/95 و در نظر دریافت سه امتیاز به ازای هر برد).

پیش از این میلان فقط در فصل 2003/04 و تحت راهنمایی کارلو آنچلوتی پیروز به کسب 20 امتیاز در 8 هفته اول مسابقات شده بود و جالب اینکه در آن فصل روسونری با کسب 82 امتیاز و اختلاف 11 امتیازی نسبت به آاس رم قهرمان شد. یوونتوس و اینتر سوم و چهارم شدند.

در حال حاضر نیز فقط ساسولو در رده دوم جدول قرار گرفته است و تیم های آاس رم، یوونتوس و اینتر به ترتیب رتبه های سوم، چهارم و پنجم را از آن خود کرده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1324

به "بهترین آغاز روسونری در سری آ طی 17 فصل اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آغاز روسونری در سری آ طی 17 فصل اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید