تور دوحه: چرا باید یک بار هم که شده به دوحه سفر کرد؟

به گزارش مرجع مقالات، دوحه، که میزبان جام جهانی 2022 خواهد بود، دارای جاذبه های زیادی از قبیل جاذبه های هنری، شاهکارهای معماری و جاذبه های فرهنگی است. دوحه یکی از شهرهای زیبای قطر است که سفر به آن حتما پیشنهاد می گردد. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا دلایل سفر به دوحه را بدانید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه خریداری نمایید.

تور دوحه: چرا باید یک بار هم که شده به دوحه سفر کرد؟

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

دلایل سفر به دوحه

شهری با تنوع بسیار

جمعیت دوحه 1.5 میلیون نفر است اما تنها 300 هزار نفر از این جمعیت قطری هستند. بیشتر مردم دوحه از کشورهای مختلف هستند؛ از فیلیپین گرفته تا انگلستان. تنوع مردمی که در این شهر زندگی می نمایند باعث تنوع زبان هایی که در این شهر صحبت می گردد شده است. تنوع فرهنگی این شهر رویدادهای بین المللی و غذاهایی از سراسر جهان را در این شهر به وجود آورده است. ویزای کاری قطر

غذاهای بین المللی که به میزان غذاهای محلی خوشمزه هستند

مردم زیادی با فرهنگ های مختلف در شهر دوحه زندگی می نمایند؛ همین موضوع باعث شده رستوران های مختلفی با غذاهای بین المللی در این شهر افتتاح گردد. از غذاهای آمریکایی و غربی گرفته تا غذاهای خیابانی و غذاهای عربی مانند شاورما و هوموس، انتخاب های زیادی پیش روی شما است. افراد با هر نوع سلیقه غذایی و سبک زندگی می توانند در این شهر از خوردن غذا لذت ببرند.

رویای عکاسان دلایل سفر به دوحه

افق زیبای شهر دوحه، برج های بلند و نورپردازی های زیبا و مرکز تجارت جهانی دوحه، همگی نشان دهنده پیشرفت سریع اقتصاد این شهر هستند. در کل می توان گفت دوحه شهری رویایی برای عکاسان است. اگر در پی چشم انداز شگفت انگیز از شهر هستید، به بالای هتل شانگری لا بروید. پشت بام این هتل محل فرود آمدن هلی کوپتر است و از روی آن می توانید چشم انداز ای بی نظیر از شهر را ببینید. اگر به دنبا عکاسی از معماری های سنتی تر هستید، به دهکده فرهنگی کتارا بروید تا شاهد معماری های زیبای عربی باشید. موزه ملی قطر

هتل های متنوع

از آنجائیکه روز به روز بر تعداد گردشگرانی که به دوحه سفر می نمایند افزوده می گردد، هتل های بی شماری در این شهر افتتاح شده اند. از هتل های بسیار لوکس و بزرگ با تفریحگاه های مجلل که هتل های خصوصی ساحلی، استخر و غذاهای عالی در اختیار مسافران قرار می دهند گرفته تا بوتیک هتل های کوچک و راحت برای افرادی که با بودجه کمتر سفر می نمایند.در هر کدام از این نوع اقامتگاه ها که باشید، خدمات و امکانات بسیار خوبی در انتظار شما است.

خرید کردن

قطر به علت دارا بودن منابع نفتی و گازی، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می گردد. بنابراین تعجبی ندارد که مراکز خرید باشکوه این کشور، رویای افرادی باشد که عاشق خرید کردن هستند. در مراکز خرید دوحه می توانید محصولات برندهای مطرح بین المللی مانند تد بیکر، شَنل را خریداری و فروشگاه های زنجیره ای H&M و ZARA را پیدا کنید. در بازارهای سنتی دوحه هم می توانید سوغات، جواهرات و زیورآلات طلا یا سنتی، لباس های محلی و ادویه جات مختلف را بخرید. نیکی از جالب ترین دلایل سفر به دوحه این است که بسیاری از مغازه ها و رستوران ها تا پاسی از شب باز هستند و گردشگران می توانند در شب هم در امنیت کامل گردش نمایند. بلیط هواپیمای تهران دوحه

مناسب برای سفرهای خانوادگی

در دوحه فعالیت های زیادی برای بچه ها وجود دارد. تم پارک های مختلفی ازجمله سیرکس لند یا سرمزنی سیرک، انگری برد ورلد ANGRY BIRD WORLD یا جهانی پرندگان خشمگین و آکوا پارک قطر باعث هیجان بچه ها خواهند شد. فستیوال هایی مانند فستیوال های زمستانه و بهار هم از رویدادهایی هستند که می توانید به همراه خانواده در آن ها شرکت کنید.

شگفتی های طبیعی

چند ساعت که از دوحه دور شوید به دریای خور العدید می رسید. اگر فرد ماجراجویی باشید قطعا از این منطقه لذت خواهید برد. برای رسیدن به این دریا جاده ای وجود ندارد. تنها مسیری که می توانید بروید تپه های شنی هستند که هیجان بیشتری به سفر شما می بخشند. در خلیج فارس، صحرا و دریا به یکدیگر می رسند و چشم انداز ای شگفت انگیز را پیش روی شما قرار می دهند. جنگل های مانگرو به جذابیت های این منطقه می افزایند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1875

به "تور دوحه: چرا باید یک بار هم که شده به دوحه سفر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: چرا باید یک بار هم که شده به دوحه سفر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید