تور ارزان ایتالیا: تیم ملی ایتالیا از 2023 آدیداس پوش می گردد، انتها همکاری 20 ساله پوما و آتزوری

به گزارش مرجع مقالات، فدراسیون فوتبال ایتالیا از شروع همکاری خود با کمپانی آدیداس از سال 2023 اطلاع داد.

تور ارزان ایتالیا: تیم ملی ایتالیا از 2023 آدیداس پوش می گردد، انتها همکاری 20 ساله پوما و آتزوری

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت قرارداد طولانی مدت با کمپانی آلمانی فراوری البسه ورزشی (آدیداس) منعقد نموده که به واسطه آن از ماه ژانویه 2023، تیم های ملی این کشور (مردان، زنان، جوانان، فوتسال، فوتبال ساحلی و بازی های کامپیوتری) از محصولات این شرکت استفاده خواهند کرد. به این ترتیب فدراسیون فوتبال ایتالیا و تیم ملی این کشور پس از 20 سال همکاری مشترک با پوما به همکاری اسپانسری انتها خواهد داد.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این خصوص گفت: اعلام همکاری با آدیداس مایه افتخار فدراسیون فوتبال ایتالیاست. این همکاری نشان دهنده گامی اساسی در راستا رشد جذابیت تجاری ما است و فرایند توسعه برند ما را در ایتالیا و خارج از کشور تقویت می نماید. شور و اشتیاقی که ما در آدیداس دیدیم، همان چیزی است که فدراسیون فوتبال ایتالیا هر روز در ارتقای همه تیم های ملی ایتالیا و فوتبال ایتالیا در هر سطحی عمیق تر روی آن کار می نماید.

کاسپر رورسد مدیر عامل آدیداس هم اعلام کرد: ما بسیار مفتخریم که این همکاری طولانی مدت با فدراسیون فوتبال ایتالیا را اعلام می کنیم. ما از پیوستن یکی از پیروز ترین تیم های ملی به مجموعه فدراسیون های بین المللی ما در کنار غول های دیگر مانند فدراسیون فوتبال آلمان، فدراسیون فوتبال اسپانیا، فدراسیون فوتبال آرژانتین و اتحادیه فوتبال بلژیک هیجان زده هستیم و بی صبرانه منتظر هستیم تا با هم به اهداف بزرگ دست یابیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2016

به "تور ارزان ایتالیا: تیم ملی ایتالیا از 2023 آدیداس پوش می گردد، انتها همکاری 20 ساله پوما و آتزوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: تیم ملی ایتالیا از 2023 آدیداس پوش می گردد، انتها همکاری 20 ساله پوما و آتزوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید