کونته: تیم های لیگ های دیگر بیشتر از ما برای رقابت های اروپایی فرصت استراحت دارند

به گزارش مرجع مقالات، سرمربی اینتر شانس موفقیت نمایندگان دیگر لیگ های اروپایی برای کسب نتیجه در رقابت های بین المللی را نسبت به نمایندگان سری A بیشتر می داند.

کونته: تیم های لیگ های دیگر بیشتر از ما برای رقابت های اروپایی فرصت استراحت دارند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته از زمان بندی برگزاری مسابقات لیگ فوتبال ایتالیا ناراضی است و آن را به ضرر شاگردان خود و دیگر نمایندگان کالچو در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا می داند.

در حالی که تمامی لیگ های معتبر اروپایی به انتها رسیده اند، سری A وارد هفته سی و هفتم خود شده و هنوز یک هفته دیگر از این مسابقات باقی مانده است. با اینکه سرنوشت این لیگ با قهرمانی یوونتوس معین شده اما دو هفته انتهای برای بعضی تیم ها از جمله اینتر حائز اهمیت است، چرا که کسب نتیجه در آن مشخص کننده مقام نایب قهرمانی این است.

اینتر در هفته انتهای رقابت ها میهمان آتالانتا، اصلی ترین رقیبش برای کسب مقام نایب قهرمانی است و به این ترتیب با یک بازی سنگین دیگر باید مقطع پرفشاری بازی های سری A پس از قرنطینه که در آن هر سه روز یک مرتبه به میدان رفته را به انتها برساند. دلیل عقب ماندن سری A از سایر لیگ ها، در اولویت قرار دادن بازی های جام حذفی به لیگ و البته نتیجه گیری با تأخیر مقامات این کشور برای صدور مجوز ازسرگیری بازی ها در بحبوحه شیوع کرونا بود.

کونته در این مورد به خبرنگاران گفت: بازی مان مقابل آتالانتا آخرین بازی در مقطعی است که هر سه روز یک بار به میدان رفتیم و با وجود فشاری که به بازیکنان وارد شد واکنش رضایتبخشی از آنها دیدیم. ما در یک برهه زمانی کوتاه 14 بازی انجام دادیم و کلی انرژی صرف کردیم. الان هم باید لیگ را در جایگاهی خوبی به انتها برسانیم. من نمی دانم که این بازیکنان چه مدت است که یک روز تعطیل نداشته اند تا با خانواده های شان وقت بگذرانند.

اینتر پس از انتها کارش در لیگ ایتالیا باید آماده سفر به آلمان گردد جایی که باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف ختافه برود، دیداری که کونته معتقد است حریف اسپانیایی برای آن از شرایط بهتری برخودار است.

سرمربی اینتر اضافه نمود: ما در حالی باید برای لیگ اروپا آماده شویم که می دانیم تیم های سایر لیگ ها زمان بیشتری برای ریکاوری دارند. آن تیم ها با توجه به زودتر تمام شدن مسابقات شان فرصت بیشتری برای تجدید قوا برای این مینی تورنمنت داشته اند پس با انرژی بیشتری پا به میدان خواهند گذاشت. با این حال ما هم باید تمام کوشش مان را انجام دهیم.

اینتر و ختافه باید 15 مرداد در ورزشگاه ولتینس آره نا در منطقه گلزن کرشن آلمان مصاف تک حذفی شان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1124

به "کونته: تیم های لیگ های دیگر بیشتر از ما برای رقابت های اروپایی فرصت استراحت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: تیم های لیگ های دیگر بیشتر از ما برای رقابت های اروپایی فرصت استراحت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید