تور ارزان ایتالیا: ثبت آماری ناامید کننده در کارنامه یوونتوس با تساوی مقابل میلان

به گزارش مرجع مقالات، بانوی پیر در نتیجه ناکامی مجدد برای کسب پیروزی در فصل نو سری A یک رکورد منفی در کارنامه خود به ثبت رساند.

تور ارزان ایتالیا: ثبت آماری ناامید کننده در کارنامه یوونتوس با تساوی مقابل میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تساوی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل میلان، چهارمین بازی بدون برد متوالی این تیم در فصل تازه سری A بود. این تنها دومین امتیازی بود که یوونتوس در 4 هفته سپری شده از فصل جاری سری A کسب کرد و سبب شد که بدترین شروع این تیم در انتها هفته چهارم طی 60 سال اخیر رقم بخورد.

از فصل 62-1961 پیش نیامده بود که یووه پیروز به کسب پیروزی در هیچ یک از 4 بازی اول خود در سری A نشود.

بانوی پیر که تنها امتیازاتش را از بازی مقابل اودینزه و میلان دارد و مقابل امپولی (در خانه) و ناپولی (خارج از خانه) تن به شکست داده است، اکنون در رده هجدهم جدول واقع شده است.

این تنها چهارمین بار در کل تاریخ باشگاه یوونتوس است که نمی تواند از 4 بازی نخست خود در یک فصل سری A پیروزی کسب کند. در فصول 56-1955 و 43-1942 هم این اتفاق برای یووه اتفاق افتاده بود.

بعلاوه فرایند بازی های متوالی همراه با گل خورده یووه در لیگ ایتالیا که از اسفندماه سال گذشته شروع شد با تساوی مقابل میلان ادامه پیدا کرد. این هجدهمین بازی متوالی یووه در سری A بود که در آن دروازه اش باز می شد. یووه از دوم مارس سال 2021 تنها در یک بازی کلین شیت نموده که آن پیروزی 3 بر صفر هفته گذشته اش در خانه مالمو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1788

به "تور ارزان ایتالیا: ثبت آماری ناامید کننده در کارنامه یوونتوس با تساوی مقابل میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: ثبت آماری ناامید کننده در کارنامه یوونتوس با تساوی مقابل میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید