تور دبی ارزان: جدیدترین جزئیات از غرق کشتی اماراتی در عسلویه

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، حجت خسروی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه وزش طوفان و تندباد شدید شمال غربی سبب مواج شدن خلیج فارس شده است گفت: وزش تندباد در تردد شناورها و فعالیت های دریایی خلیج فارس اختلال ایجاد نموده است.

تور دبی ارزان: جدیدترین جزئیات از غرق کشتی اماراتی در عسلویه

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی از غرق شدن کشتی اماراتی در آب های خلیج فارس در منطقه عسلویه اطلاع داد و اعلام کرد: در پی وزش شدید طوفان و متلاطم شدن خلیج فارس کشتی اماراتی حامل خودرو در 30 مایلی عسلویه غرق شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به 30 خدمه این شناور شروع شده است اعلام کرد: در این زمینه از سمت عسلویه غیر از شناور ناجی 2 شناور یدک کش نیز به محل وقوع حادثه اعزام شد که به سبب شرایط نامساعد جوی و شدت باد پیش از رسیدن آنها کشتی اماراتی غرق شد.

خسروی اعلام کرد: اکنون شناور ناجی 18 در راستا رسیدن به کشتی غرقی است تا نسبت به نجات سرنشینان اقدام کند.

وی با بیان اینکه 30 سرنشین کشتی اماراتی با جلیقه نجات روی آب شناور هستند توضیح داد: در سریع ترین زمان ممکن درخواست بالگرد به دستگاه های ذی ربط از جمله منطقه ویژه مالی انرژی پارس صورت گرفته است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اعزام امدادگران برای نجات 30 سرنشین کشتی غرق شده اماراتی در خلیج فارس در محدوده استان بوشهر گفت: با توجه به متلاطم و مواج بودن خلیج فارس تا به امروز امدادگران 16 سرنشین این شناور نجات داده اند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2036

به "تور دبی ارزان: جدیدترین جزئیات از غرق کشتی اماراتی در عسلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: جدیدترین جزئیات از غرق کشتی اماراتی در عسلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید