جوش آوردن شاهین اتومات و راهکار آن ، جوابیه سایپا به خبرنگاران

به گزارش مرجع مقالات، جوش آوردن شاهین اتومات موضوع شکایت مخاطبان خبرنگاران از این خودرو است. یکی از مخاطبان خبرنگاران با ارسال یک ویدئو برای این رسانه، مدعی جوش آوردن شاهین اتوماتیک شد. اکنون سایپا به این موضوع واکنش نشان داده است که جوابیه، و راهکار جوش آوردن شاهین اتومات را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

جوش آوردن شاهین اتومات و راهکار آن ، جوابیه سایپا به خبرنگاران

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: یکی از مخاطبان خبرنگاران با ارسال یک ویدئو برای این رسانه مدعی ایراد جوش آوردن شاهین اتومات سایپا شد. این مخاطب در گفت وگو با خبرنگاران گفت: آمپر آب خودرو در همه شرایط بالاتر از خط وسط بود و فن خودرو همواره در حال کار کردن است. موتور فن خودرو قبلا هم یکبار تعویض شده بود. اما باز هم خودرو را برای برطرف عیب به نمایندگی سایپا منتقل کردم و باید چند روزی منتظر بمانم. اما این بار پس از تحویل گرفتن خودرو قصد دارم آن را بفروشم و اگر بتوانم یک خودرو تندر 90 قدیمی بخرم.

لازم به ذکر است که، شاهین اتوماتیک همچنان از موتور هشت سوپاپ توربو تیبا استفاده می نماید و به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده است.

جوابیه سایپا درباره جوش آوردن شاهین اتومات

در ادامه، جوابیه سایپا به خبرنگاران درباره جوش آوردن شاهین اتوماتیک را می خوانید.

مدیرمسئول محترم سایت بیت ران

با سلام و احترام؛

پیرو انتشار مطلبی با عنوان جوش آوردن شاهین اتوماتیک به چه دلیل است؟ که در روز چهارشنبه 1403/05/03 در خروجی آن رسانه وزین قرار گرفته است، شرح گروهِ خودروسازی سایپا به حضور ارسال می گردد.

خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه، اقدام مقتضی صورت پذیرد.

ارتقاء طرح سیستم خنک کاری خودرو شاهین اتوماتیک (فن رادیاتور) با استفاده از تغییر در استراتژی ECU و TCU ارایه شده، که باعث برطرف مشکل مشتریان فعلی شبکه خدمات پس از فروش خواهد شد.

براین اساس باید تاکید نمود که مشکل مشتری مذکور، نرم افزاری بوده، و در صورت مراجعه به نمایندگی و انجام عملیات به روز رسانی، برطرف خواهد شد.

اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروهِ خودروسازی سایپا

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2307

به "جوش آوردن شاهین اتومات و راهکار آن ، جوابیه سایپا به خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوش آوردن شاهین اتومات و راهکار آن ، جوابیه سایپا به خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید