حبیب مجیدی عضو هیات انتخاب انجمن عکاسان فیلم امریکا شد

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، حبیب مجیدی عکاس فیلم ایرانی که در سال 2013 به عنوان نخستین عکاس فیلم آسیایی به عضویت انجمن عکاسان فیلم امریکا که در سراسر جهان تنها 44 عضو اصلی دارد، در آمده بود از سوی هیات مدیره این تشکل، به عضویت کمیته انتخاب اعضای جدید منصوب شد.

حبیب مجیدی عضو هیات انتخاب انجمن عکاسان فیلم امریکا شد

حبیب مجیدی قرار است در کنار 10 تن از شناخته شده ترین عکاسان فیلم دنیا همچون بری وِچِر، جیسین بالند، ملیسا موسلی که همه آن ها همچون وی از اعضای اصلی این انجمن هستند و سابقه همکاری با کارگردانانی نظیر مارتین اسکورسیزی، کلینت ایستوود، امیر کاستاریکا، استیون سودربرگ، برادران کوئن، دیوید لینچ، کریستوفر نولان، الیور استون دارند به آنالیز و مرور آثار متقاضیانی که مراحل اولیه را با موفقیت طی نموده اند پرداخته و رای خود را اعلام کند.

به گفته وی متقاضیان عضویت سال جاری عکاسانی از کشورهای آمریکا، ایرلند، کانادا و استرالیا هستند که در کارنامه حرفه ای آن ها سابقه همکاری با فیلمسازانی چون استیون اسپیلبرگ، رابرت ردفورد، ادوارد زویک، ژان ژاک آنوی به چشم می خورد. مجیدی و همکاران او در هیات انتخاب، پس از آنالیز دقیق سوابق حرفه ای و مجموعه آثار آن ها طی دو هفته، در خصوص عضویت این افراد تصمیم گیری و رای خود را صادر خواهند کرد.

حبیب مجیدی عکاسی فیلم هایی همچون شهر زیبا، زن دوم، میم مثل مادر، کودک و فرشته، برف روی شیروانی داغ، جدایی نادر از سیمین، مروارید، من و زیبا، بشارت به یک شهروند هزاره سوم، تراژدی، بهمن، داره صبح می شه، ناهید را برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 412

به "حبیب مجیدی عضو هیات انتخاب انجمن عکاسان فیلم امریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب مجیدی عضو هیات انتخاب انجمن عکاسان فیلم امریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید