حرف های مهم مربی پرسپولیس درباره سید جلال و مغانلو

به گزارش مرجع مقالات، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخشش فولاد در لیگ قهرمانان و بازی برابر الوحدات اردن پرداخت

حرف های مهم مربی پرسپولیس درباره سید جلال و مغانلو

پرسپولیس شنبه شب در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیروز به شکست دادن الریان قطر شد تا با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. حمید مطهری مربی سرخ پوشان در مورد بازی با الریان، شرایط پرسپولیس در این جام و مسائل مختلف دیگر صحبت کرد:

*خدا را شکر می کنم که مرحله گروهی را با 2 برد آغاز کردیم. ما قبل از آغاز این بازی ها طراحی خوبی داشتیم که کار را چگونه جلو ببریم و با چه هدف هایی بازی کنیم تا در نهایت به عنوان تیم اول به مرحله بعد برویم. خدا را شکر که تا الان حداکثر امتیاز را گرفتیم و البته باید بگویم که بازی سوم هم بسیار مهم است. خیلی ها می گفتند که این گروه ضعیف است اما می بینید که حتی تیمی مثل گوا هم در 2 بازی شکست نخورده و ما بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. آنها دنبال فوتبال بازی کردن هستند و می خواهند خودشان را ثابت نمایند ولی هدف ما این است که با پیروزی در این بازی 9 امتیازی شده و خیال خودمان را بابت صعود تا حدود زیادی راحت کنیم.

*لوران یک مربی باتجربه و جنتلمن است که اتفاقا در صحبتی هم که با من داشت از پرسپولیس تمجید کرد و حتی گفت که تیم شما مدعی قهرمانی در آسیا است. بازی با الریان هم بازی خوبی بود و خوشحالم که در نهایت این بازی سخت را هم با برد پشت سر گذاشتیم.

*هندی ها کوشش کردند و میزبانی را هم دریافتد اما امکانات هند در شأن لیگ قهرمانان آسیا نیست. با این حال باز هم باید بگویم که جایی برای بهانه دریافت نیست و اگر بخواهیم به این مسائل فکر کنیم از راه مان دور خواهیم شد. ما اگر می خواهیم به پیروزیت برسیم باید سختی ها را تحمل کنیم.

*تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده و نکته مثبت این است که همه گل می زنند. ما زمانی می توانیم نگران باشیم که در خلق موقعیت گل مشکل داشته باشیم یا اینکه بدون موقعیت گل و روی یک اتفاق یا ضربه ایستگاهی نتیجه بگیریم. پرسپولیس تیمی است که خیلی خوب موقعیت ایجاد می نماید به همین دلیل جای نگرانی وجود ندارد. از طرفداران و رسانه ها هم این خواهش را دارم که خط حمله پرسپولیس را تحت فشار قرار ندهند و روی یک بازیکن خاص زوم ننمایند. اگر این فشارها روی مغانلو وجود نداشت این بازیکن خیلی زودتر پایش به گل باز می شد.

*جلال حسینی لیدر و کاپیتان تیم ما است که به بهترین شکل به پرسپولیس یاری می نماید. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و این مهمترین شاخصه پرسپولیس است. در پرسپولیس حرف اول و آخر را کار تیمی می زند.

*ما با وجود آن مسائل نشان دادیم تیم بزرگی هستیم و سال جاری هم هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم، البته می دانیم کار سخت است، خصوصا در شرایطی که تیم های عربی و شرق آسیا سرمایه گذاری بسیار خوبی دارند و از لحاظ ساختاری واقعا پرقدرت هستند. با این حال باید بگویم که پرسپولیس فقط به قهرمانی فکر می نماید و شایستگی قهرمانی در آسیا را هم دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1616

به "حرف های مهم مربی پرسپولیس درباره سید جلال و مغانلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های مهم مربی پرسپولیس درباره سید جلال و مغانلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید