حمله کوسه سفید به قایق تیم مستندساز

به گزارش مرجع مقالات، تیم مستندساز شبکه تلویزیونی معروف در حال تهیه فیلم مستند بودند که به شکلی غافلگیرانه مورد حمله یک کوسه سفید قرار گرفتند.

حمله کوسه سفید به قایق تیم مستندساز

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله کوسه به قایق تیم مستندسازی شبکه تلویزیونی معروف دیسکاوری را به تصویر می کشد. پس از آنکه فیلمبرداران این تیم مستندسازی کوشش کردند تا دوربین خود را به این شکارچی نزدیک نمایند مورد حمله آن قرار گرفتند.

این تیم مستندساز در جزیره استورات واقع در نیوزلند بودند که ناگهان این کوسه سفید با بیرون آمدن از آب به قایق آن ها حمله ور شد و با کشیدن طناب سعی کرد تا قایق را واژگون کند. قبل از وقوع این حمله این تیم کوشش نموده بودند تا با بستن دوربین به یک میله فلزی از تغذیه این شکارچی دریایی در زیر آب فیلم تهیه نمایند. اما ناگهان این کوسه از آب خارج شد و با کشیدن طناب قایق تیم مستندسازی را در موقعیتی خطرناک قرار داد.

بیشتر بخوانید

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می گردد که این کوسه با بیرون از آمدن از آب دهان خود را باز نموده و با دندان های مرگبار خود کوشش می نماید تا طناب متصل به قایق را پاره کند. در ادامه این کوسه پس از سه بار گاز گرفتن طناب کوشش می نماید با در اختیار گرفتن طناب قایق کوچک تیم مستندسازی را واژگون نموده یا به زیر آب بکشد.

خوشبختانه این کوسه خیلی زود خسته شد و دوباره به داخل اقیانوس بازگشت. تیم مستندساز هم بدون آنکه دچار آسیب شوند از این حادثه جان سالم به در بردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1830

به "حمله کوسه سفید به قایق تیم مستندساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کوسه سفید به قایق تیم مستندساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید