حکم کمیته شرایط به سود باشگاه استقلال

به گزارش مرجع مقالات، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد چند پرونده صادر کرد.

حکم کمیته شرایط به سود باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگاران ، کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به بعضی باشگاه های مورد شکایت، به توضیح زیر اظهار داشت:

*با توجه به شکایت هاشم خدادادی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 33 میلیون و 572 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پرونده شکایت باشگاه استقلال از باشگاه قشقایی شیراز در مورد حق آموزش حسین حیدری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 350 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرشاد فلاحت زاده از باشگاه گل ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط دعوای خواستار را به مقدار یک میلیارد ریال مردود اظهار داشت.

*در پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 31 میلیون و 610 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط دعوای خواستار را به مبلغ 4 میلیارد و 768 میلیون و 390 هزار ریال رد کرد.

*در پی شکایت محمود صالحایت از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته شرایط دعوای خواستار را به علت عدم ثبت قرارداد واسطه گری مردود اظهار داشت.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1744

به "حکم کمیته شرایط به سود باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم کمیته شرایط به سود باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید