پرسپولیس کار راحتی مقابل استقلال تاجیکستان ندارد

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است حریف امشب این تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف دست و پا بسته ای نیست.

پرسپولیس کار راحتی مقابل استقلال تاجیکستان ندارد

انتها رافت در گفت وگو با پانا، درباره بازی امشب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم بازی سختی پیش رو است و اصلا نمی توان گفت پرسپولیس کار راحتی در پیش دارد؛ به خصوص اینکه فیلم بازی آخر استقلال تاجیکستان در اختیار تیم پرسپولیس قرار نگرفت و آنها نمی توانند بررسی دقیقی از شرایط این تیم داشته باشند. اما به هرحال تیمی که تا این مرحله پیش آمده قابل احترام است و نباید به اسم حریف چشم و گوش بسته در نظرش گرفت.

وی اضافه کرد: من فکر می کنم یکی از نگرانی های این بازی پس از عدم بررسی دقیق تیم تاجیکستان، بازی کردن روی چمن مصنوعی است که می تواند به چالشی عظیم برای تیم پرسپولیس تبدیل گردد چرا که آنها روی چمن طبیعی عادت دارند بازی نمایند. اما با این حال تجربه تیم پرسپولیس و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد ما را امیدوار نموده است. ضمن اینکه تاجیکستان فوتبال ضعیفی نسبت به ایران دارد اما همین تیم تاجیکستان در مرحله گروهی تیم الهلال را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردلشت که یک سورپرایز ویژه ای بود. خط دفاعی تیم مستحکم است و تیم پرسپولیس باید مراقب خط حمله حریف باشد. این تیم به شدت هماهنگ و یکدست است و همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می نماید.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: کادر فنی باید شرایط را به گونه ای پیش ببرد که بازیکنان پرسپولیس فضایی به تاجیکی ها ندهند و از غفلت آنها استفاده نمایند. در مرحله حذفی هیچ حریفی آسان نیست و به نظرم پرسپولیس نبابد این تیم را دست کم بگیرد. خوشبختانه ترکیب تیم حفظ شده و بازیکنان هم شناخت خوبی از هم دارند و می توانند در همان دقایق ابتدایی بازی از تیم شناخت پیدا نمایند.

رافت در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال اظهار کرد: نماینده عربستان رقیب سرسختی شمرده می شد و قهرمانی های زیادی در سطح آسیا دارد بنابراین طبیعی است که استقلالی ها در برابر این تیم شکست خوردند.از طرف دیگر تیم الهلال برای جذب بازیکنان هزینه های زیادی متقبل شد و به این راحتی حذف نمی شد. متاسفانه در برابر الهلال که یک تیم بابرنامه و هدفمند بود؛ استقلال مسائل زیادی داشت؛ و بعضی بازیکنان را برای اولین بار در ترکیب داشت.اما با این حال کوشش بسیار زیاد کردند و از هر فرصت برای فشار روی دروازه حریف دریغ نکردند اما گاهی اوقات شرایط آنطور که ما می خواهیم پیش نمی رود.

سرمربی سابق شهرداری آستارا بعلاوه به بازی امشب تراکتور مقابل النصر هم اشاره نمود و گفت: النصر یکی از تیم های خوب لیگ برتر عربستان است که بازیکنان بسیار آماده ای دارند هر چند که 6 بازیکن این تیم نمقابل تراکتور غایب هستند. تراکتوری ها بازی تدارکاتی قبل از این ملاقات نداشتند و مسائل زیادی هم پشت سر گذاشتند. من فکر می کنم شرایط تقریبا به سود النصر است و تراکتور برای کسب این نتیجه بازی به غیرت و پشتکار بازیکنان جوان خود احتیاج دارد.ضمن اینکه آنها کم تجربه هم هستند و امیدوارم در نهایت به سود تیم تراکتور این بازی به انتها برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1778

به "پرسپولیس کار راحتی مقابل استقلال تاجیکستان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس کار راحتی مقابل استقلال تاجیکستان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید