خبرنگاران استاد دانشگاه خلیج فارس در میان یک درصد دانشمندان برتر دنیا جای گرفت

به گزارش مرجع مقالات، بوشهر-خبرنگاران- استاد تمام دانشگاه خلیج فارس، برای ششمین سال پیاپی در میان یک درصد دانشمندان برتر دنیا نهاده شد.

خبرنگاران استاد دانشگاه خلیج فارس در میان یک درصد دانشمندان برتر دنیا جای گرفت

به گزارش خبرنگاران، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس روز چهارشنبه در این ارتباط گفت: براساس گزارش پایگاه استنادی دنیا اسلام، پروفسور پرویز ملک زاده، استاد تمام مهندسی مکانیک این دانشگاه در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا نهاده شد.

روح الله فاتحی بیان نمود: بر پایه داده های پایگاه ای اس سی، شاخص های اساسی علم (ESI) و WOS دکتر ملک زاده با دارا بودن تعداد 65 مقاله در حوزه موضوعی و یکهزار و 393 استناد در حوزه موضوعی در سال 2020به عنوان یکی از یک درصد دانشمندان برتر دنیا معرفی گردید.

وی اضافه نمود: برای قرار دریافت در فهرست پژوهشگران برتر، همه فعالیت های علمی 10 سال اخیر در سطح بین المللی از جمله تعداد مقالات، تعداد استنادها و مقالات پراستناد و تعداد استنادها به مقالات پراستناد مورد آنالیز قرار می گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس اضافه نمود: رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، رعایت میزان خود استنادی در حد قابل قبول و نیز مقالات باز پس گیری شده از دیگر مولفه ها در انتخاب یک پژوهشگر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1363

به "خبرنگاران استاد دانشگاه خلیج فارس در میان یک درصد دانشمندان برتر دنیا جای گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاد دانشگاه خلیج فارس در میان یک درصد دانشمندان برتر دنیا جای گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید