خبرنگاران پارک ها و بوستان های خلخال مسدود شد

به گزارش مرجع مقالات، اردبیل - خبرنگاران - شهردار خلخال گفت: در راستای اعمال محدودیت های کرونایی ویژه روز طبیعت ورودی تمام پارک ها ، بوستان ها و تفرجگاه های این شهر برای پیشگیری از ورود مردم و انجام مراسم سیزده بدر در این محل ها مسدود شد.

خبرنگاران پارک ها و بوستان های خلخال مسدود شد

فرهادخوگر روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارکرد: هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها ، پارک ها و فضاهای سبز خلخال در روز طبیعت ممنوع بوده و شهرداری اقدام به مسدود کردن ورودی های پارک ها و بوستان های این شهر با استفاده از بلوک های سیمانی و یا خاکریزی در مسیرهای منتهی به منطقه ها نموده است.

بخشدار و رئیس ستاد مقابله با کرونای بخش خورش رستم خلخال هم با درخواست از مردم این بخش برای در خانه ماندن در روز طبیعت و یاری به قطع زنجیره کرونا گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و ظهور نوع انگلیسی آن در منطقه ها مختلف این شهرستان تجمع در حاشیه رودخانه قزل اوزن ، پل معلق پیرتقی و بعلاوه روستاهای گردشگری کزج ، نمهیل و باغ های منطقه گردشگری کندرق و سایر تفرجگاه های این بخش در روز طبیعت ممنوع می باشد.

سیدحمدالله نقیب اظهارکرد: بدلیل سلامت خانواده خود و اطرافیان روز طبیعت سال جاری همچون سال گذشته در خانه می مانیم و به کنترل بیماری کووید 19 و پیشگیری از همه گیری این ویروس به مسئولان منطقه یاری می کنیم.

بخشدار بخش شاهرود خلخال هم با بیان اینکه تجمع در پارک ها و بوستان های شهر کلور مرکز بخش شاهرود امروز ممنوع است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در این بخش و ابتلای تعداد قابل توجهی از اهالی این منطقه به این ویروس اقدامات پیشگیرانه بیش از پیش افزایش یافته است.

مسیب پارساپور اضافه کرد: از مردم درخواست می کنیم بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزیده و از برگزاری مراسم دورهمی و تجمع در روز طبیعت درپارک ها ، بوستان ها و فضای سبز و هم امامزاده ها و بقاع متبرکه بخش شاهرود خودداری نمایند.

شهرستان خلخال در جنوب اردبیل در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته است و بر اساس آخرین آمار دانشکده علوم پزشکی هم اکنون 18 نفر کرونایی در بیمارستان خلخال بستری هستند که از این تعداد 12 نفر در بخش داخلی و 6 نفر در بخش ویژه تحت درمان قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1751

به "خبرنگاران پارک ها و بوستان های خلخال مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پارک ها و بوستان های خلخال مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید