خبر خوش برای هواداران Far Cry 6

به گزارش مرجع مقالات، سری بازی های Far Cry را بسیاری از گیمرها می شناسند؛ فرانچایزی که در زمینه داستان پردازی، کارگردانی، موسیقی و گیم پلی، حرف های بسیاری برای گفتن دارد. برای ششمین نسخه ( Far Cry 6 ) آماده هستید؟ این شما و این هم آخرین اطلاعات به همراه تاریخ عرضه نسخه جدید که به احتمال زیاد به زودی معرفی خواهد شد.

خبر خوش برای هواداران Far Cry 6

فرانچایز فار کرای در سبک شوتر اول شخص و دنیا باز است. این بازی به دلیل داستان پردازی های حرفه ای، کارگردانی جذاب و ویژگی های تحت کنترل گیمر که می تواند از شخصی سازی و هوش بازیکنان نهایت استفاده را ببرد، دارای هواداران بسیاری است. یوبی سافت اعلام نموده بود که در سال 2020، پنج بازی AAA را منتشر خواهد نمود؛ اینک اسامی چهار بازی به صورت رسمی اعلام شده است: بازی Assassins Creed Valhalla، بازی Watch Dogs: Legion، بازی Rainbow Six Quarantine و بازی Gods and Monsters.

نام پنجمین بازی چیست؟ بله درست حدس زده اید؛ بازی Far Cry 6. طبق آخرین اطلاعات غیر رسمی، بعضی منابع اعلام نموده اند که Far Cry 6 در تاریخ 12 ژوئیه (22 تیر ماه) به شکل رسمی معرفی خواهد شد. پس از معرفی، این بازی نزدیک به عرضه رسمی کنسول های نسل نهمی منتشر شده و در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. Far Cry 6 برای کنسول های PS4/Pro، PS5، Xbox One/X و Xbox Series X به همراه کامپیوترهای شخصی منتشر می شود.

بازی Far Cry 6 در رویداد عظیم یوبی سافت معرفی خواهد شد؛ این رویداد که در ماه آینده برگزار می شود، افزون بر معرفی احتمالی Far Cry 6، حاوی نکات جالب توجهی از بازی های برتر AAA بوده و به احتمال زیاد، در بخش هایی به کنسول های نسل نهمی نیز خواهد پرداخت. و اما نکته جالب توجه دیگر، داستان بازی Far Cry 6 است. به گفته این منابع، بازی Far Cry 6 در مکانی خارج از خاک آمریکا روایت می شود. در نتیجه باید در انتظار یک داستان و گیم پلی متفاوت از فار کرای باشیم. همچنین اعلام شده است که تصمیمات شما به شکل کامل در فرایند گیم پلی Far Cry 6 تأثیر خواهد داشت.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1040

به "خبر خوش برای هواداران Far Cry 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای هواداران Far Cry 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید