خداحافظی با ایکس باکس به وسیله ایکس کلود

به گزارش مرجع مقالات، با ایکس کلود / xCloud می توان به وسیله سرورهای مایکروسافت بازی ایکس باکس را انجام داد و بدین ترتیب احتیاج به داشتن کنسول به صورت فیزیکی نخواهد بود.

خداحافظی با ایکس باکس به وسیله ایکس کلود

به گزارش خبرنگاران، مایکروسافت با رونمایی از ایکس کلود میخواهد استفاده از کنسول را در مواقع ضروری و بیرون از خانه مرتفع کند و بنابراین کاربران در بیرون از خانه و جایی که به تلویزیون و کنسول دسترسی ندارند، قادر به انجام گیم به وسیله موبایلشان خواهند بود.

کاربران قادر خواهند بود کنترلر ایکس باکس را به موبایل متصل نموده و بازی را با همان کیفیتی که در ایکس باکس دارند، انجام داده و ادامه دهند.

بازی در هرکجای جهان، روی موبایل، تبلت یا تلویزیون بخشی از پروژه ایکس کلود است که بر اساس سرورهای قوی مایکروسافت انجام می گردد.

فیل اسپنسر مدیر ایکس باکس می گوید سرویس جدید باعث می گردد کاربر وقت بیشتری را برای انجام گیم در هر حالتی چه داخل خانه و یا بیرون از خانه صرف کند.

البته وی تأکید می نماید که ایکس کلود جایگزین کنسول نیست اما اجازه بازی در هر مکان و زمانی را فراهم می نماید، چراکه هنوز بسیاری از مردم علاقه به بازی به وسیله کنسول را دارند اما می توان روزی را تصور کرد که بدون کنسول بازی نمایند.

ایکس کلود مایکروسافت رقیبی برای Project Stream گوگل است.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 118

به "خداحافظی با ایکس باکس به وسیله ایکس کلود" امتیاز دهید

2 کاربر به "خداحافظی با ایکس باکس به وسیله ایکس کلود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با ایکس باکس به وسیله ایکس کلود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید