دستگاه های تازه اولتراسونیک ال جی برای پاکسازی صورت و بدن

به گزارش مرجع مقالات، ال جی الکترونیکس عرضه دستگاه های تازه پاکسازی اولتراسونیک خود برای مراقبت از بدن و صورت را معرفی کرد تا این غول فناوری کره ای حضور خود را در بازار لوازم زیبایی توسعه دهد.

دستگاه های تازه اولتراسونیک ال جی برای پاکسازی صورت و بدن

دستگاه LG Pra. L Bodyspa برای مراقبت از بدن با قیمت 499،000 وون کره (430 دلار آمریکا) به فروش می رسد، در حالی که LG Pra. L Washpop برای تمیز کردن صورت به قیمت 199،000 وون در کره جنوبی در دسترس است. ال جی اضافه کرد هنوز در خصوص عرضه محصولات در خارج از کشور تصمیم گیری نشده است.

این دستگاه پاکسازی می تواند 355،000 ارتعاش اولتراسونیک در ثانیه ایجاد کند تا سلول های مرده پوست را تکان دهد و برس سیلیکونی آن تا 5300 لرزش ریز را برای از بین بردن آلودگی ها از پوست ایجاد می نماید.

دستگاه LG Pra. L Bodyspa سه برس دارد، از جمله یک برس مخصوص کف پا. دستگاه LG Pra. L Washpop نیز با طراحی ارگونومی ارتقا یافته است. هر دو محصول با مقاومت IPX7 در برابر آب، از مواد تأیید شده به وسیله سازمان غذا و داروی ایالات متحده بر روی سر و برس های اولتراسونیک خود برای تضمین رعایت بهداشت بهره می برند.

ال جی، برای یاری بهتر به کاربران، یک برنامه تلفن همراه نیز راه اندازی می نماید که در آن مردم می توانند نکات مفید محصولات مراقبت Pra. L را آنالیز نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2106

به "دستگاه های تازه اولتراسونیک ال جی برای پاکسازی صورت و بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های تازه اولتراسونیک ال جی برای پاکسازی صورت و بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید