دکوراسیون کافی شاپ مدرن و شیک با طراحی عالی و مثال زدنی

به گزارش مرجع مقالات، میل کردن قهوه در یک کافی شاپ مستقل و مخصوص سرو انواع قهوه، مزیت عظیم و ویژه ای بحساب می آید. چنین فضایی فقط بروی کیفیت قهوه های خود تمرکز خواهد نمود. اما دکوراسیون کافی شاپ هم نقش تاثیر گذاری بروی لذت بخش تر کردن مزه یک قهوه ایفا خواهد نمود. طعم دلپذیر قهوه در چنین مکان هایی مهم ترین عامل در جلب مشتری است اما زمانی که طعم یک قهوه خوب به وسیله دیزاین و طراحی شیک (از مبلمان گرفته تا چیدمان وسایل قرار گرفته بروی میز) همراهی گردد، لذت نوشیدن یک قهوه در چنین فضایی چندبرابر خواهد شد.

دکوراسیون کافی شاپ مدرن و شیک با طراحی عالی و مثال زدنی

در واقع با قطعیت می توان گفت اولین چیزی که به محض ورود شما به هر کافی شاپی سبب تاثیر مثبت و یا منفی بر روی شما خواهد شد طعم و کیفیت قهوه نیست بلکه دکوراسیون کافی شاپ است که در ابتدا ایجاد مجذوب کنندهیت و حسی زیبا و یا حسی بد در شما خواهد نمود. می بایستی به دقت بر روی تمامی عوامل و وسایلی که سبب مجذوب کنندهتر شدن فضا می گردد توجه کرد؛ از تابلوها و قاب های نصب شده بر روی دیوار گرفته تا طرح و رنگ لوسترها و لامپ ها، حتی ساعت دیواری، کاغذ دیواری، میز و جایگاه ها و هر چیزی که می تواند و باید در بهتر شدن دکوراسیون یک کافی شاپ موثر باشد.

صاحبان کافی شاپ ها باید با دقت تمام بروی آرامش بخش بودن محیط، نوع تزیین و جلوه دکوراسیون کار نمایند تا از ایجاد یک تجربه لذیذ و خاطره انگیز در فکر مشتریان مطمئن باشند. در این مطلب با نمونه هایی شیک و زیبا از دکوراسیون کافی شاپ های موجود در سرتاسر دنیا آشنا خواهید شد که سرو یک قهوه اعلا در کنار دیزاین و طراحی کاربردی و زیبا را به بهترین شکل ممکن عملی نموده اند. البته کافی شاپ های بسیار زیادی در سطح شهرها وجود دارند اما تعداد اندکی هستند که چنین ویژگی هایی را در خود داشته باشند.

در اولین تصاویر زیر می توانید با یک ایده و طراحی خارق العاده، استفاده هایی استادانه از انواع چوب را مشاهده نمایید. نمایی زیبا از چوب هایی منحنی و البته موادی ترکیبی با طرح و رنگ چوب که مقاومت بیشتری را ارائه می نمایند. استفاده از چنین متریالی برای تزئین و دکوراسیون کافی شاپ به شدت فضا را دوست داشتنی و زنده نموده و ایجاد حس مجذوب کننده ارتباط با طبیعت خواهد نمود.

کافی شاپ ها، بیشتر از هر رستوران دیگری تمایل دارند اتمسفری ویژه و متفاوت چه در طراحی داخلی و چه درموقعیت مکانی خود داشته باشند. طوریکه چنین تمایلی در ایجاد قهوه های متفاوت دیده نمی گردد. تمامی مشتری ها بدون استثنا طراحی داخلی شیک را تحسین خواهند کرد برای مجذوب کننده کردن دکوراسیون صاحبان کافی شاپ ها معمولا از عکس های و تابلوهای هنری یا خانوادگی بروی دیوار و موضوعات و نقاشی های جالب و خنده دار در طراحی داخلی استفاده می نمایند.

بعلاوه از آنجایی که کافی شاپ ها مکانی مجذوب کننده برای جوانترها هستند و این قشر بیشتر از آن استفاده می نمایند هر چه طراحی و البته دکوراسیون کافی شاپ عجیب تر و بروزتر باشد شوق حضور اینگونه افراد در اینگونه فضاها را بسیار بیشتر خواهد نمود؛ استفاده از لامپ سقفی تازه و مجذوب کننده، استفاده از لوستر تازه و بروز، به کار بردن بهترین و زیباترین کانترها، داشتن یک ورودی و خروجی مجذوب کننده در کافی شاپ مواردی ست که می توان در کنار طرح و مدل میز و جایگاه ها و دیوار کافی شاپ بر روی آنها هم با وسواس و جدیت فراوان کار کرد.

وجود جایگاه های متفاوت درکافی شاپ یکی دیگر از موارد لازم در دکوراسیون داخ6لی است. سعی کنید در کنار جایگاه های معمولی، از مبلمان راحتی در دکوراسیون هم بهره ببرید زیرا عده ای دوست دارند قهوه خود را در راحتی کامل میل نمایند. هر چه مشتری راحت تر باشد بیشتر در کافی شاپ خواهد ماند و شاید نوشیندی های بیشتری سفارش بدهد.

منبع: اتاق
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1765

به "دکوراسیون کافی شاپ مدرن و شیک با طراحی عالی و مثال زدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون کافی شاپ مدرن و شیک با طراحی عالی و مثال زدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید