دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف است

به گزارش مرجع مقالات، علی اصغر مجرد در تبادل نظر با خبرنگاران درباره فرایند پیگیری تمریناتش در تیم والیبال سپاهان گفت: از ابتدای تیرماه تمرینات تیم شروع شد و حدود 8 هفته است که تمرینات را در اصفهان پیگیری می کنیم. با توجه به اینکه 6 ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا از مسابقات و والیبال دور بودیم در ابتدای تمرینات کار کمی سخت بود.

دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف است

ملی پوش تیم والیبال سپاهان ادامه داد: همانطور که می دانید تمرینات فردی با گروهی کاملا متفاوت است و دوری از کار گروهی کار را کمی مشکل کرد. هماهنگی تیم در ابتدا سخت بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی تاکید نمود: با توجه به نزدیکی رقابت های لیگ برتر بازی های تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شد. نقاط ضعفی در تمام تیم ها وجود دارد که دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی آنها است. بازی خوبی با سیرجان انجام دادیم. امیدوارم هر چه به لیگ نزدیک می شویم به صد درصد آمادگی برسیم.

مجرد درباره شرایط کرونایی نیز گفت: در اصفهان از خانه خارج نمی شوم و برای حضور در تمرینات از وسیله شخصی استفاده می کنم. با افراد غریبه ارتباط ندارم و معاشرت نمی کنم. چند تن از دوستان به این بیماری مبتلا شدند به همین دلیل ترس در وجودم است. اگر یک نفر از بازیکنان تیم مبتلا شوند تمام تیم نیز مبتلا می گردد به همین دلیل تمام اعضای تیم رعایت می نمایند. چند مرحله تست داده ایم که منفی بود. پیش از سفر به تهران و انجام بازی تدارکاتی با تیم سیرجان نیز تست دادیم که منفی بود.

سرعتی زن تیم ملی تاکید نمود: ورزشکاران بیش تر در معرض خطر هستند. اوایل خیلی نگران بودیم و می ترسیدیم اما شرایط طوری شد که دیگر نمی توانستیم تمرین نکنیم. 6 ماه والیبال تعطیل بود. سال جاری نیز شرایط سخت تر است چرا که همواره به حضور تماشاگران در سالن عادت داشتیم که سال جاری به دلیل کرونا تماشاگران را نخواهیم داشت. اگر پخش تلویزیونی گردد حداقل مردم از خانه بازی ها را تماشا می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1155

به "دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای تدارکاتی محک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید