راهنمای خرید آیفون تصویری در تهران و کرج

به گزارش مرجع مقالات، امروزه در خانه هر کسی می توانیم آیفون تصویری را بینیم و همه می دانیم که درب بازکن های تصویری جز وسایل کابردی و ضروری می باشد. به همین علت خرید یک آیفون تصویری مناسب و خوب بسیار مهم است. با وجود احتیاج به درب بازکن های تصویری باعث شده است تا کمپانی و برندهای گوناگونی وارد بازار گردد و شاید خیلی از افراد در هنگام خرید آیفون تصویری دچار سردرگمی شوند. در این مطلب قصد داریم تا شما در خرید آیفون تصویری راهنمای کنیم در واقع قصد داریم تا راهنمای خرید آیفون تصویری در تهران و کرج را مورد آنالیز قرار دهیم بعلاوه شما را با فروشگاه آنلاین سها ای شاپ در حوزه فروش انواع مدل آیفون تصویری را به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید آیفون تصویری در تهران و کرج

آیفون تصویری چه کاربردی دارد؟

قبل از آنالیز راهنمای خرید آیفون تصویری در تهران و کرج بهتر است که به این سوال پاسخ بدهیم که کاربرد آیفون تصویری چیست ؟ با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی و افزایش آپارتمان نشینی باعث شده است تا امنیت مساله بسیار مهمی باشد. به همین دلیل آیفون های تصویری با امکاناتی همانند باز کردن درب، قابلیت ضبط صدا و تصویر، استفاده از آن به عنوان منشی تلفنی و .. باعث شد تا جایگزین آیفون های قدیمی بشوند و به این طریق امنیت نیز به راحتی تامین می گردد .

انواع آیفون تصویری

به طور کلی در هنگام خرید آیفون تصویری در تهران و کرج با دو نوع درب بازکن تصویری روبرو خواهید شد. نوع اول آیفون تصویری با صفحه نمایش رنگی بدون قابلیت ضبط صدا و تصویر می باشد و فقط تصاویر را به شما نمایش می دهد. نوع دوم، جدیدترین و به روزترین آیفون های تصویری می باشد که علاوه بر صفحه نمایش رنگی دارای قابلیت ضبط صدا و تصویر می باشد این مدل آیفون های تصویری دارای کارت حافظه هستند و امکان ضبط تصاویر و فیلم را دارند. در ادامه نکات خرید آیفون تصویری در تهران و کرج را مورد آنالیز قرار می دهیم .

هزینه آیفون تصویری

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید آیفون تصویری در تهران و کرج به آن توجه کنید، مقدار بودجه مورد نظر شما برای آیفون تصویری است. قیمت آیفون تصویری وابسته به کیفیت، گارانتی و امکاناتی که دارند، می باشد. اگر بودجه مدنظر شما کم باشد شما باید در پی آیفون تصویری باشید که دارای قابلیت های پایه ای باشد، آیفون های تصویری برند سیماران از آیفون های تصویری با قیمت مناسب است که در کنار قیمت مالی دارای کیفیت و قابلیت های مناسبی می باشد.

امکانات آیفون تصویری

هر روزه قابلیت و امکانات زیادی به آیفون های تصویری اضافه می گردد و دومین نکته ای که در هنگام خرید آیفون تصویری در تهران و کرج باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت های آیفون تصویری می باشد. درب بازکن های تصویری امروزه دارای امکاناتی همانند: اتصال به دوربین مدار بسته، فراخوانی آسانسور، ارتباط با واحدهای دیگر و واحد نگهبانی ، پشتیبانی از چندین پنل ورودی درب، مدیریت هوشمند منزل و .. می باشد. با توجه به احتیاج خود امکانات خودتان را انتخاب کنید.

قابلیت های کلی یک آیفون تصویری مناسب

  • قابلیت ذخیره تصاویر
  • قابلیت ذخیره ویدئو از فرد
  • قابلیت ذخیره کامل مکالمه فرد
  • امکان برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف در آپارتمان همان ارتباط داخلی
  • برخورداری از صفحه نمایش رنگی یا سیاه و سفید
  • قابلیت منو چند زبانه
  • امکان استفاده از حافظه جانبی
  • داشتن حافظه داخلی
  • امکان اتصال به دوربین مدار بسته ساختمان
  • دارای قابلیت تغییر صدای زنگ خور
  • دارا بودن تقویم و ساعت
  • مجهز بودن به سنسور دماسنج
  • دارای قابلیت ضد آب بودن
  • امکان مشاهده چندین تصویر روی صفحه نمایش
  • امکان برقراری ارتباط صوتی با تلفن همراه
  • امکان اتصال به دوربین های اضافه و دیگر سنسورها

تعداد واحد های ساختمان

یکی از نکات قابل توجه در هنگام خرید آیفون تصویری در تهران و کرج باید باید به آن دقت کنید، تعداد واحدهای ساختمان می باشد. در واقع بسیاری از پنل های آیفون تصویری سوزوکی از تعداد محدودی واحد پشتیبانی می نماید، باید توجه داشته باشید که اگر در یک ساختمان بزرگ و مجتمع های بزرگ زندگی می کنید ضروری است که از پنل های کدینگ بهره ببرید. در واقع انتخاب درب بازکن تصویری متناسب با واحدهای ساختمان هزینه های سیم کشی و نصب بسیار کاهش می یابد. برند تکنما یکی از انتخاب های مناسب برای ساختمان های با تعداد واحد بالا می باشد.

گارانتی آیفون تصویری

از موارد مهم و ضروری که در هنگام خرید آیفون تصویری در تهران و کرج باید توجه کنید، مدت زمان و شرایط گارانتی محصول می باشد. باید دقت کنید که آیفون تصویری مورد نظر گارانتی داشته باشد. در واقع انتخاب درب بازکن تصویری دارای گارانتی بلندمدت و معتبر می تواند هزینه های شما را در آینده کاهش دهد.

خرید آیفون تصویری در تهران و کرج

همانطور که گفته شد امروزه آیفون های تصویری با قابلیت های پیشرفته جایگزین درب بازکن های قدیمی شده اند. این نوع سیستم در تامین امنیت نقش مهمی دارد. با رقابت زیاد بین برندهای مختلف آیفون تصویری باعث شده است که خرید آیفون تصویری موضوع بسیار مهمی باشد. اگر در پی منبعی مطمئن و با محصولات با کیفیت برای خرید آیفون تصویری تکنما در تهران و کرج هستید، پیشنهاد ما به شما سها ای شاپ می باشد.

با مراجعه به سایت سها ای شاپ می توانید انواع برندها را به آسانی مشاهده نموده و تمام قابلیت و امکانات درب بازکن تصویری هر برند بیان شده است. در سها ای شاپ می توانید یک خرید آنلاین راحت و ایمن را تجربه کنید و هیچ نگرانی بابت کیفیت محصولات نداشته باشید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2076

به "راهنمای خرید آیفون تصویری در تهران و کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید آیفون تصویری در تهران و کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید