رتبه برتر مخابرات در رخداد ملیبررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در سال 1400، پنجمین رخداد ملی آنالیز مسائل و چالش های روابط عمومی با موضوع نسل چهارم روابط عمومی، داستان سرایی، ابرنیروی روابط عمومی 23 خرداد 1400 برگزار شد.

رتبه برتر مخابرات در رخداد ملیبررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی

بر اساس این خبر، قدرت داستان سرایی در روابط عمومی، استراتژی داستان سرایی در عصر دیجیتال، داستان سرایی بصری در روابط عمومی، داستان سرایی؛ روندهای آینده در روابط عمومی و نحوه استفاده از داستان سرایی به عنوان ابزار روابط عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

این خبر می افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه روابط عمومی و نهادینه کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه ریزی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار گردید.

انتشار ویژه نامه با موضوع داستان سرایی، انتشار و رونمایی چهار کتاب جدید روابط عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط عمومی ایران از جمله برنامه های پنجمین رخداد ملی آنالیز مسائل و چالش های روابط عمومی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1674

به "رتبه برتر مخابرات در رخداد ملیبررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه برتر مخابرات در رخداد ملیبررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید