شرایط فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد

به گزارش مرجع مقالات، شرایط فروش خودرو لاماری ایما چیست؟ لاماری ایما نخستین محصول تولیدی آرین موتور است که در کارخانه آرین پارس موتور در شهر خمین مونتاژ می گردد، این خودرو در واقه نسخه سفارش ایران دانگ فنگ T5 ایوو است. لاماری در واقع برندی است که آرین موتور برای محصولات تولیدی خود در نظر گرفته و ایما نیز نام نخستین کراس اوور این برند است، لاماری ایما یک کراس اوور میانه دیفرانسیل جلو است که در بهمن ماه سال 1400 به وسیله آرین موتور معرفی گردید و انتظار می رود، در بهار سال 1401 به بازار عرضه گردد.

شرایط فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد

به گفته مدیران آرین موتور سری اول این خودرو با سطح امکانات رفاهی میانه عرضه می گردد و در سری های بعدی عرضه مدل فول آپشن این خودرو در دست اقدام است. لاماری ترکیبی از دو مجموعه واژه Leading Automaker و بخشی از کلمه آرین است که واژه لاماری (Lamari) را تشکیل داده است. لوگو تجاری این برند به صورت سر گوزن در نوع خود منحصربه فرد و بسیار زیبا است که به معنای آگاهی و فراست نسبت به محیط اطراف است.

کراس اوور لاماری ایما (Eama)، یک کراس اوور کامپکت شهری با ساختاری به نسبت نوین است. این کراس اوور با آینده نگری های آرین پارس موتور به پیشرانه نوین و قدرتمند، مجهز به سیستم پر خوران توربو با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) بهره می گیرد تا در برابر رقبای نو ظهور خود در بازار کشور توانا و درخور عمل کند.

انتظار می رود خودروهای مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت با کیفیت بسیار کم سوخت تولیدشده در کشور با دشواری هایی در درازمدت همراه باشد، اما همچنان تنها چاره خودروسازان داخلی آن هم زمانی که خودروسازان شرقی تنها به پیشرانه های 1.5 لیتری تکیه زده اند، برای افزایش قدرت محصولات خود هیچ چاره ای جز تکیه بر سیستم های کمکی توربو و GDI ندارند. بااین حال کسب استاندارد آلایندگی رده یورو 5 از سوی این پیشرانه اندکی تعجب برانگیز است.

طراحان لاماری ایما برای ساخت این خودرو تمام توان خود را برای خلق اثری مجذوب کننده به کار گرفته اند، چینی ها این روزها با به کارگیری مدیران ارشد شرکت های معتبر، پیشرفت هایی بنیادین در طراحی محصولات خود ایجاد نموده اند، لاماری ایما هم از این قاعده مستثنی نیست و طراح سابق ولوو و مرسدس بنز برای ساخت این خودرو سنگ تمام گذاشته اند.

برای اولین بار شرایط فروش خودرو لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه اردیبهشت ماه 1401 به صورت قرعه کشی آغاز خواهد شد. زمان آغاز بخشنامه از سه شنبه 1401.2.26 خواهد بود. بعلاوه محدودیت های اعلام منتخبین به وسیله قرعه کشی برای این بخشنامه وجود دارد. این شرایط فروش به مدت 1 هفته ادامه دارد.

جدیدترین آگهی های خودرو

سایت ثبت نام: www.sale.iranecar.com

شرایط فروش با قیمت قطعی:

شرایط پیش فروش عادی (قیمت غیر قطعی):

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

جدیدترین آگهی های خودرو
منبع: دیوار
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2066

به "شرایط فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید