طاهری: جایگاه واقعی ما در لیگ هندبال در رده سوم نیست، امیدوارم در دور برگشت مقابل مس و زغال سنگ پیروز شویم

به گزارش مرجع مقالات، سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: جایگاه اصلی سپاهان در دور رفت لیگ برتر هندبال رده سوم نیست و بر اثر یک حادثه در این جایگاه قرار گرفتیم.

طاهری: جایگاه واقعی ما در لیگ هندبال در رده سوم نیست، امیدوارم در دور برگشت مقابل مس و زغال سنگ پیروز شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برتری تیمش برابر فراز بام خائیز دهدشت گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. فرازبام از تیم هایی است که چند سال است در لیگ برتر ایران حضور داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است. خدا را شکر بچه های ما تمام برنامه هایی که داشتیم در زمین پیاده کردند و توانستند جلوی کارهای تاکتیکی فرازبام را بگیرند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: جایگاه ما در گروه مان قطعاً سوم نیست و بر اثر یک تصادف در این رده قرار گرفتیم و امیدواریم در دور برگشت با برنامه هایی که برای تیم در نظر گرفتیم بتوانیم رتبه بالاتری را کسب کنیم و نتایج بهتری را به دست آوریم.

سرمربی سپاهان درباره اصلی ترین رقبای تیمش، گفت: حریفان اصلی ما در این گروه مس کرمان و زغال سنگ طبس هستند . این دو تیم بالای ما قرار دارند و امیدواریم در دور برگشت بتوانیم برابر آنها نتیجه خوبی را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1297

به "طاهری: جایگاه واقعی ما در لیگ هندبال در رده سوم نیست، امیدوارم در دور برگشت مقابل مس و زغال سنگ پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: جایگاه واقعی ما در لیگ هندبال در رده سوم نیست، امیدوارم در دور برگشت مقابل مس و زغال سنگ پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید