طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی کلید خورد

به گزارش مرجع مقالات، طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی مطابق با استانداردهای بین المللی و چشم اندازی بیست ساله از هفته آینده شروع می گردد.

طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی کلید خورد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پس از درخواست مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون از مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی و موافقت و دستور پیگیری وی، عصر امروز (دوشنبه) در جلسه ای با حضور ناظمی، شهزاد کیانی دبیر کل فدراسیون و مدیران و کارشناسان و طراحان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و شرکت ماهر به عنوان ناظر، پروژه احیا و بازسازی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی مورد آنالیز و بازدید نهاده شد.

پس از این نشست مقرر شد طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی مطابق با استانداردهای بین المللی و چشم اندازی بیست ساله از هفته آینده با حضور کارشناسان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین کارشناسان شرکت ماهر و شرکت توسعه شروع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 841

به "طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید