طعنه کونته به باشگاه های ایتالیایی با اشاره به موفقیت آتزوری

به گزارش مرجع مقالات، موفقیت تیم ایتالیا برای صعود زودهنگام به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 بهانه ای به دست سرمربی این تیم داد تا به آن دسته از باشگاه های ایتالیایی که حاضر به همکاری با او نبودند، کنایه بزند.

طعنه کونته به باشگاه های ایتالیایی با اشاره به موفقیت آتزوری

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته به آن دسته از باشگاه های ایتالیایی که با او برای آماده کردن تیم ملی ایتالیا جهت حضور در یورو 2016 همکاری نکردند، طعنه زد.

کونته که تیمش از دو بازی خود در مرحله گروهی یورو دو پیروزی کسب نموده و توانسته صعودی زودهنگام به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد، بارها و بارها از عدم همکاری باشگاه های ایتالیایی با او برای آزاد گذاشتن بازیکنان ملی پوش ایتالیایی شان جهت شرکت در تمرینات فوق العاده آتزوری ابراز نارضایتی نموده است و به نظر می رسد که همین موضوع دلیل اصلی قطع همکاری او با فدراسیون فوتبال ایتالیا بوده است.

سرمربی لاجوردی پوشان به شبکه رای اسپورت گفت: گاهی اوقات بعضی برای پیراهن آتزوری ارزش چندانی قائل نمی شوند، اما زمانی که تیم ملی در چنین تورنمنت هایی حاضر می گردد، این تیم مهم و همه عاشقش می شوند.

کونته در ادامه از طرفداران خواست که با پوشیدن پیراهن لاجوردی آتزوری در سکوها حمایت شان را از این تیم نشان دهند. او گفت: هدف ما انتقال اشتیاق، عطش و انگیزه مان برای کسب موفقیت به طرفداران است. ما می خواهیم که از هر مانعی عبور کنیم، چه بزرگ باشد و چه کوچک. امیدوارم که بتوانیم به این راه تا جای ممکن ادامه دهیم، راهی که به بهترین شکل آغازش نموده ایم.

سرمربی پیشین یونتوس اضافه نمود: من فکر می کنم خیلی مهم است که طرفداران پیراهن های لاجوردی به تن نمایند، چون هم زیباست و هم به بازیکنان ما یاری می نماید تعداد طرفداران شان که در ورزشگاه حضور دارند را تشخیص دهند. افتخار کردن به این پیراهن طبیعی است، چون آبی رنگی فوق العاده است، یک رنگ قدرتمند. در بازی قبلی وقتی دیدیم که طرفداران سوئد یکدست زرد پوشیده بودند، کمی حسودی کردیم.

بازی آخر تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی یورو 2016 چهارشنبه این هفته برابر ایرلند جنوبی است که هر نتیجه ای در آن رقم بخورد صعود آتزوری به عنوان تیم اول گروه E قطعی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 531

به "طعنه کونته به باشگاه های ایتالیایی با اشاره به موفقیت آتزوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه کونته به باشگاه های ایتالیایی با اشاره به موفقیت آتزوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید