وکیلی: در سن نوجوانان غافلگیری زیاد رخ می دهد

به گزارش مرجع مقالات، محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت که در سن نوجوانان غافلگیری رخ می دهد.

وکیلی: در سن نوجوانان غافلگیری زیاد رخ می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال محمد وکیلی درباره شکست تیمش مقابل جمهوری چک گفت: بازی سنگینی بود. تیم جمهوری چک در انتخابی رقابت ها به عنوان دوم اروپا دست یافته بود. آنها در سرویس خوب کار کردند و ما نتوانستیم در مقابل آنها خوب عمل کنیم. تیم چک در در سرویس، دفاع و… از تیم ما بهتر کار کرد و پیروز شد. ما باید خود را برای مصاف با کلمبیا و ایتالیا آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش جمهوری چک را دست کم گرفته بود، گفت: در این سن غافلگیری زیاد رخ می دهد. به ندرت تیمی همه بازی هایش را می برد و طبیعتاً باخت هم می تواند در این رده رخ دهد. به هرحال نوجوانان با توجه به سن شان، دچار لغزش، دست کم دریافت حریف و یا احساسات می شوند. ما شش تعویض خود را انجام دادیم، اما امروز، روز ما نبود. نتوانستیم آن چیزی را که می خواهیم، پیاده کنیم. باید روی مسائل روحی و فنی بیشتر کار کنیم. مطمئناً از این گروه صعود می کنیم و البته امکان دارد در مرحله بعدی به تیم سخت تری برخورد کنیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران اعلام نمود: با این حال چیزی معلوم نیست محتمل است چک به بلغارستان ببازد. از طرفی ما باید روی بازی با ایتالیا کار کنیم. کوشش ما این است که نقاط ضعف را رفع کنیم و با یک ریکاوری خوب به بازی های بعدی فکر کنیم. من خودم بابت این شکست ناراحتم و بابتش عذرخواهی می کنم، اما ورزش همین است و به خصوص در رده نوجوانان این اتفاقات رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 248

به "وکیلی: در سن نوجوانان غافلگیری زیاد رخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: در سن نوجوانان غافلگیری زیاد رخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید