مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند

به گزارش مرجع مقالات، مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام استانداری خوزستان، مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر خوزستان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و به درخواست مردم و رفع نگرانی بهداشتی آن ها، تا انتها هفته جاری تعطیل هستند.

همچنین غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان از مردم خوزستان خواسته تا از سفر به استان هایی که موارد مثبت ویروس کرونا در آن مشاهده شده خودداری و نیز از حضور در تجمع ها پرهیز کنند تا احتمال ابتلا به بیماری در این استان به حداقل برسد.

استاندار خوزستان ابراز کرد: از مردم می خواهیم به توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با جدیت عمل کنند تا همچنان استان از خطر شیوع این بیماری پاک بماند و بتوانیم شرایط را کنترل کنیم. در این زمینه تلاش وافر و شبانه روزی مسئولان بهداشتی را ارج می نهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 781

به "مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید