مسیرهای جذاب برای سفر متفاوت با تورهای نوروز 97

به گزارش مرجع مقالات، برای سفر خانوادگی و هیجان لذت بخش سفر با فرزندانتان تور مالزی نوروز 97 را انتخاب کنید که تا همیشه خاطره ماندگاری از این سفر داشته باشید.

مسیرهای جذاب برای سفر متفاوت با تورهای نوروز 97

سفر یکی از جذابیت های زندگی مدرن است که به شما انرژی ادامه بهتر زندگی و علاقه به آگاهی و شناخت را می دهد. برای اینکه به انرژی خود پاسخ دهید می توانید با فهرست تورهای نوروز 97 در آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان همراه شوید و نوروزی متفاوت از هر سال پیش رو داشته باشید.

گردش ساحلی در تور آنتالیا نوروز

فرار از هیاهوی شهری و رسیدن به نقطه ای آرام، شاید به خوبی در تور آنتالیا نوروز 97 واقعی باشد

در این ساحل آرام و دیدنی شما می توانید در هوایی بین 18 تا 23 درجه، در کنار ساحل زیر آفتاب استراحت کنید و از نسیم ملایم ساحلی لذت ببرید.

نوروز در کنار دریا و آرامش ساحل جذاب است و خاطره ای خوش برای شما می سازد. البته دمای هوا اجازه شنا کردن در آب های ساحل را به شما نمی دهد که اصلا جای نگرانی ندارد و شما می توانید از امکانات هتل های لوکس و مدرنی که در آن اقامت می کنید لذت ببرید.

با اینکه رسیدن به آنتالیا بسیار ساده است و شما فقط باید تور مورد نظر خود را خریداری کنید، اما باید بدانید که استقبال از این تور آنچنان زیاد است که گاهی بعد از نیمه اسفند ماه پرواز مناسب و حتی هتل برای اقامت در آنتالیا وجود ندارد.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم برای شروع سفر نوروزی در یکی از روزهای 27 اسفند تا 4 فروردین ماه در اولین فرصت تور مناسب را خریداری کنید تا بتوانید سال تحویل در جشن های نوروزی هتل ها شرکت کنید.

البته اگر هنوز برنامه شما برای سفر نورورزی مشخص نیست، نگران نباشید چون شما می توانید برای هفته دوم تعطیلات هم برنامه ریزی کنید و سفر خود را از تاریخ 5 فروردین شروع کنید.

برای رفاه حال شما برنامه های تور آنتالیا مدام به روز می شود، اما بهتر است تا پیش از پایان هفته اول تعطیلات تور مورد نظر خود برای سفر به آنتالیا را انتخاب کنید.

میهمانی فستیوال ها در تور دبی نوروز

گرمای دلچسبی که شما را از زمستان به سرعت به تابستان می برد در تور دبی نوروز 97 به دست می آید.

با سفر به دبی شما وارد دنیایی از شگفتی ها، اولین ها و برترین ها می شوید. در اینجا می توانید با هر توانایی مالی که دارید بهترین و جذاب ترین تفریحات را انتخاب کنید و نوروزی متفاوت داشته باشید.

برای سفر به دبی هم با توجه به علاقه ایرانی ها برای حضور در جشن های نوروزی به شما پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت خرید خود را انجام دهید.

اگر مایل باشید در یکی از روزهای 27 اسفند تا 4 فروردین سفر خود را شروع کنید، باید تا پیش از نیمه اسفندماه تور خود را خریداری کرده باشید. در این زمان هم، شما می توانید با بهترین پرواز سفر و در مشهورترین هتل ها اقامت کنید. نکته دیگر آن است که مطابق قانون سفر شهفرایندان ایرانی به دبی فقط پس از اخذ ویزای امارات است که با توجه به زمان بر بودن فرایند اداری آن هرچه دیرتر برای خرید تور اقدام کنید ممکن است فرصت صدور ویزا از بین برود و شما امکان سفر نوروزی به دبی را از دست بدهید.

به گزارش ویرلن؛ شما در دبی به جشن های بزرگ نوروزی دعوت می شوید که مسوولان دبی برای استقبال از شمار زیاد گردشگران ایرانی پیش بینی کرده اند.فستیوال های غذا و خرید از مهم ترین جشنواره های بهاری است که درست در زمان تعطیلات نوروزی راه اندازی می شوند.

دوچرخه سواری ساحلی در تور کوش آداسی نوروز

برآوردی از علاقه ایرانی ها برای سفر نوروزی نشان می دهد که گردشگری در کنار ساحل و آرامش آبی آن همیشه جذاب بوده، برای همین تور کوش آداسی نوروز 97 هم هرسال در فهرست مقصدهای پرطرفدار نوروزی است.

هوای خوب و دمای مناسب بین 18 تا 23 درجه به شما فرصت می دهد در محله های قدیمی راه بروید، دور شهر ساحلی دوچرخه سواری کنید و با نسیم آرامی که به صورتتان می زند زیبایی های طبیعی کوش آداسی را ببینید.

البته در این فصل بهتر است در دریا آب تنی نکنید و لذت و هیجان تفریح های آبی را در پارک های آبی بزرگ شهر و یا امکانات هتل های 5ستاره تجربه کنید.

کارشناس های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان بهترین زمان شروع سفرهای نوروزی را 27 اسفند تا 4 فروردین ماه ، می دانند و برای این زمان به شما پیشنهاد می دهند تا پیش از نیمه اسفندماه تور مناسب راخریداری کنید.

البته نگران نباشید و اگر در زمان پیشنهادی نتوانستید تور مورد نظر را انتخاب کنید، به منظور پاسخ مناسب به علاقه ایرانی ها برای سفر به این شهر ساحلی زیبا تورهای جدید برنامه ریزی می شود و علاقمندان می توانند با برنامه های تور جدید برای روزهای بعد از 4 فروردین ماه به این شهر سفر کنند.

سفر به دنیای ناشناخته ها در تور مالزی نوروز

برای سفر خانوادگی و هیجان لذت بخش سفر با فرزندانتان تور مالزی نوروز 97 را انتخاب کنید که تا همیشه خاطره ماندگاری از این سفر داشته باشید.

واقعا خارج از تصورتان به فرزندتان خوش می گذرد. او در دنیای مدرن مالزی می تواند هر بازی و هر تفریحی را چه به تنهایی و چه همراه شما به خوبی انجام دهد.علاوه بر مدرنیته چشم گیر مالزی، طبیعت دلنواز آن می تواند شما را گرفتار کند، تپه های توت فرنگی و یا پارک های بزرگ طبیعی همیشه همه گردشگران را به خود جذب کرده است.

برای رسیدن به مالزی، خیلی کار سختی لازم نیست انجام دهید فقط کافی است تا پیش از پایان بهمن ماه تور مناسب خود را خریداری کنید که بتوانید در یکی از روزهای 27 اسفند تا 4 فروردین سفر نرورزی خود را شروع کنید.

بدون شک سفر شما چشمگیر است، شما وارد کشوری با مدرن ترین تکنولوژی ، امکانات و در عین حال زیباترین طبیعت می شوید و می توانید از هم نشینی این دو لذت بسیار ببرید.

فرزندتان را به شهربازی بلند برج پتروناس ببرید و یا او را به کیدزانیا بسپارید تا شغلی را که دوست دارد انتخاب و بازی کند و البته بعد از پایان مسوولیتش دستمزدی هم بگیرد و با آن خرید کند! به سادگی در این سفر می توانید رویاهای خود و فرزندتان را واقعی کنید.

کار مهم دیگری که در مالزی باید انجام دهید، خوردن غذاهای محلی است که شما را با دنیایی جدید از طعم و مزه روبه رو می کند، شک نکنید و این فرصت را از دست ندهید.

اقامت در شهر افسانه های گردشگری در تور استانبول نوروز

سفر با تور استانبول نوروز 97 در حقیقت بخش مهمی از حال و هوای شما را به دور از دلتنگی و احساس غربت عوض می کند.

فرهنگ نزدیک ترکیه، مهمان نوازی و برنامه های ویژه ای که برای نوروز در نظر گرفته اند شما را با حس خوبی روبه رو می کند که دوست دارید استانبول را ترک نکنید!

در هر زمان که مایل باشید می توانید مسافر استانبول شوید و بدون معطلی ساعتی بعد سوار بر هواپیما در راه باشید. اما برای سفری مناسب، با بهترین پرواز و اقامت در مدرن ترین هتل های استانبول، بهتر است تا پیش از نیمه اسفند ماه تور مناسب را خریداری کرده باشید که نوروز خوبی را در این شهر رمانتیک بگذرانید.

سالانه میلیون ها گردشگر برای دیدن استانبول به ترکیه می فرایند تا در لحظه لحظه فرهنگ، دیدنی ها و زیباهای آن غرق شوند.

البته نگران نباشید، اگر تا به امروز نسبت به سفر نوروزی تصمیم نهایی نگرفتید، می توانید تا پیش از پایان هفته اول تعطیلات تورهای نوروز را خریداری کنید، اما خب هرچقدر زمان به پایان سال نزدیک شود، انتخاب های شما هم محدودتر می شود.

استانبول شهر خوبی است برای سفر، هم فرصت دارید از دیدنی های تاریخی و یا گالری های مدرنش دیدن کنید و هم در فستیوال های حراج مراکز خرید، با مناسب ترین قیمت ها خرید کنید.

اما از قلم نیاندازید، در هر لحظه و هر جایی که هستید حتما یکی از خوراکی های خوشمزه ترکی را که در سراسر خیابان ها توسط دستفروش ها به شما تعرف می شود با جون و دل بپذیرید و طعم آنها را امتحان کنید.

هم اکنون می توانید با شماره 75212-021 آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره متخصصان گردشگری استفاده و بهترین سفر را با بهترین قیمت برای تعطیلات نوروز خریداری کنید.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1183

به "مسیرهای جذاب برای سفر متفاوت با تورهای نوروز 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای جذاب برای سفر متفاوت با تورهای نوروز 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید