تور ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره لطیف اوغلو در آنکارا

به گزارش مرجع مقالات، هتل لطیف اوغلو آنکارا | Latifoglu Hotel

این هتل در یکی از محله های شیک و زیبای آنکارا به نام کاواکلیدره قرار گرفته است و تا میدان Kizilay تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد. هتل لطیف اوغلو آنکارا با امکانات خوب و مناسبی تجهیز شده که باعث می گردد همه نوع مسافری در آن راحت و آسوده اقامت داشته باشد. در متن زیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه تا دیدنی های مطرح آنکارا را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل لطیف اوغلو آنکارا Latifoglu Hotel را با هم مرور کنیم.

تور ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره لطیف اوغلو در آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

خدمات رفاهی هتل لطیف اوغلو آنکارا

در این هتل می توانید از ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزایی بهره ببرید و حمل و نقل به جاذبه ها نیز به همین صورت است. بخش پذیرش هتل، اتاق شما را به صورت اکسپرس یا سریع تحویل می دهد، صندوق امانات و انبار چمدان دارد و بعلاوه خدمات تور و بلیط را فراهم آورده است. دستگاه خودپرداز، کار شما برای برداشت پول را انجام می دهد. اگر می خواهید که از یک سوپرمارکت خریدی داشته باشید، به شما این مژده را می دهیم که در داخل هتل یک مغازه وجود دارد که البته ارسال رایگان هم ارائه می دهد.

استند روزنامه و مغازه سوغاتی، از دیگر امکانات داخل لابی می باشد. سالن کنفرانسی به مساحت 120 متر، سایت کامپیوتری و یک اتاق جلسه از امکاناتی است که برای سفرهای کاری به درد می خورد. خدمات دیگری که این هتل ارائه می دهد، مربوط به سرویس شست و شوی لباس مانند خشکشویی است که هزینه مجزایی برایتان در بر خواهد داشت. می توانید برای برطرف خستگی در بخش های مشترک نشیمن هتل، نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید.

آسانسور، قهوه و چای در بخش های عمومی، کارمندان پذیرش 24 ساعته، وای فای و پارکینگ رایگان، اجاره ماشین و خدمات عروسی از دیگر مواردی است که می توان به آن ها اشاره نمود. برای مهمانان کم توان و ناتوان هم امکاناتی فراهم گشته است. کارکنان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 7:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل لطیف اوغلو آنکارا

این هتل تراسی با میز و جایگاه دارد که می توانید در آن نشسته و یک قهوه ترک سفارش دهید. می توانید به کتابخانه رفته و به مطالعه بپردازید و یا از اتاق بازی هتل تماشا نموده و بازی های مختلفی را انجام دهید. امکانات باربکیو هم در صورت تمایل برایتان فراهم می شود.

رستوران های هتل

در هتل لطیف اوغلو آنکارا هم کافه و هم رستوران وجود دارد. در رستوران صبحانه بوفه باز سرو می شود و غذاهای ترکی و بین المللی برای وعده های دیگر یعنی ناهار و شام طبخ می شود. پس می توان گفت برای هر وعده ای که در هتل بودید، می توانید از این رستوران بهره ببرید.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق ها یک گاوصندوق کوچک وجود دارد که سایز لپ تاپ است و کد آن را خودتان تنظیم خواهید کرد. تمام اتاق های این هتل، به صورت جداگانه طراحی شده اند و سعی شده که به وسیله تهویه مطبوع داخل آن ها، فضایی دلچسب برایتان فراهم شود. روزنامه رایگان برایتان آورده می شود و علاوه بر مطالعه آن می توانید به تماشای تلویزیونی با شبکه های جهانی بپردازید.

در اتاق ها یک آشپزخانه مشترک وجود دارد که با پخت و پز به وسیله خودتان، می توانید بخشی از هزینه های سفر را کاهش دهید. البته سرویس پذیرایی در اتاق هم اگر بخواهید که از رستوران غذا سفارش دهید، به صورت 24 ساعته انجام می گیرد. تلفن، سشوار، بخش غذاخوری، اینترنت رایگان و دمپایی از دیگر خدمات اتاق می باشد. در هتل لطیف اوغلو آنکارا اتاق های ماه عسل هم وجود دارد که برای زوج های جوان امکانات متفاوتی را ارائه می دهد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد دبل یا تویین: مساحت این اتاق ها 30 متر مربع است که یک تخت دو نفره و یا دو تخت دو نفره در آن وجود دارد.
  • اتاق کامفورت سینگل: این اتاق ها 20 متر هستند که یک تخت دونفره در آن ها جای گرفته است.
  • اتاق سینگل مالی (باجت): این اتاق ها 16 متری هستند که در آن ها یک تخت تک نفره وجود دارد.
  • اتاق خانوادگی: 35 متر مساحت این اتاق ها می باشد که 2 تخت تک نفره و 1 تخت دو نفره در آن ها وجود دارد.
  • اتاق استاندارد خانوادگی: مساحت آن ها 28 متر است و یک تخت دو نفره به همراه 1 تخت تک نفره در آن ها گذاشته شده است.

فاصله هتل با جاذبه های آنکارا

  • خیابان کونور: این خیابان با شما 100 متر فاصله دارد. به راحتی می توانید بعد از 1 دقیقه به آن برسید.
  • خیابان کارانفیل: 200 متر با شما فاصله دارد که با تاکسی 8 دقیقه ای و اگر بخواهید پیاده روی کنید، حدودا 4 دقیقه را باید در ذهنتان داشته باشید.
  • میدان Kizilay: تا این محله معروف تنها 700 متر فاصله دارید. پیاده روی تا آنجا 26 دقیقه طول می کشد. اگر هم ترجیح می دهید که تا نزدیکی آن با تاکسی بروید، حدودا 9 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس هم شما را یک ربعه می برد.
  • خیابان تونالی هیلمی: این خیابان تا شما 1 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را 11 دقیقه ای می رساند. اگر بخواهید پیاده روی کنید حدودا 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پارک قو (Kugulu): فاصله اش با هتل 1.5 کیلومتر است که این راستا با تاکسی 13 دقیقه ای طی می شود. پیاده هم 25 دقیقه ای می رسید. البته اتوبوسی هم به این راستا می رود که 14 دقیقه بعد می رسد.
  • پارک کرتولوس: 5 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 11 دقیقه مسافت آن طول می کشد. می توانید طی 23 دقیقه همین مسافت را پیاده روی کنید. اگر هم ترجیح تان اتوبوس است، 15 دقیقه زمان می خواهید.
  • مرکز خرید کاروم: 7 کیلومتر با هتل لطیف اوغلو آنکارا فاصله دارد که با تاکسی 17 دقیقه و با اتوبوس 15 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده روی به این فروشگاه، نیم ساعت طول می کشد.
  • خیابان آرژانتین: 2 کیلومتر مسافت آن است. می توانید یک تاکسی بگیرید و حدودا 15 دقیقه بعد به این خیابان برسید. پیاده 35 دقیقه و با اتوبوس 20 دقیقه این مسافت طول می کشد.
  • : 2 کیلومتر است که می توانید 40 دقیقه تا آنجا پیاده روی دارد. تاکسی هم شما را 20 دقیقه ای به آنجا می رساند. این مقصد ایستگاه اتوبوس هم دارد که 30 دقیقه و مترو 25 دقیقه زمان می برد.
  • موزه مردم شناسی آنکارا: تقریبا 2 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی 11 دقیقه ای شما را می رساند. با اتوبوس 17 دقیقه و پیاده 30 دقیقه ای می رسید.
  • استادیوم کبسی: این استادیوم 2.3 کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد. مسافت آن را می توانید طی 35 دقیقه پیاده روی کنید. تاکسی نیز فاصله هتل تا اینجا را 13 دقیقه ای طی می نماید. با اتوبوس 20 دقیقه ای و به وسیله مترو 25 دقیقه می رسید.
  • کتابخانه ملی ترکیه: 5 کیلومتر می باشد. با تاکسی 15 دقیقه و با اتوبوس 30 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده روی تا آنجا 45 دقیقه زمان می خواهد.
  • : مسافت این موزه تا هتل شما حدودا 2.6 کیلومتر می باشد. اگر تصمیم گرفتید که با تاکسی بروید، 20 دقیقه در راه خواهید بود. مانند دیگر جاذبه ها می توانید پیاده هم بروید که باید زمانی حدود 50 دقیقه را در نظر بگیرید. اتوبوس هم شما را 30 دقیقه ای می رساند.
  • قلعه آنکارا: 1 کیلومتر فاصله دارد. اتوبوس شما را طی 40 دقیقه و تاکسی، 20 دقیقه می رساند. اگر همچنان تمایل به پیاده روی تا این قلعه دارید، باید زمانی حدود 55 دقیقه را در نظر بگیرید.
  • برج آتاکوله: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد که به وسیله اتوبوس حدودا 30 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی هم شما را یک ربعه می رساند.
  • مرکز فرهنگی آتاتورک: 4 کیلومتر می باشد. با تاکسی 16 دقیقه و با اتوبوس 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 1 کیلومتر فاصله این فرودگاه تا هتل لطیف اوغلو آنکارا است که با اتوبوس حدودا 1 ساعت و 20 دقیقه تا آنجا زمان می برد. تاکسی هم شما را 40 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل لطیف اوغلو آنکارا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید. رزرو هتل آنکارا به صورتی اینترنتی از سایت خبرنگاران امکان پذیر است.

آدرس هتل:

آنکارا 06170، کاواکلیدره، خیابان اولگونلر، پلاک 10

Olgunlar Cad. No:10 Kavaklidere, 06170 Ankara, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1976

به "تور ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره لطیف اوغلو در آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره لطیف اوغلو در آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید