موزه ملی ابریشم چین

به گزارش مرجع مقالات، چین یکی از کشورهای پرآوازه در صنعت ابریشم است. در تور چین می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند، یکی از این جاذبه‌ها موزه تخصصی ابریشم است.

موزه ملی ابریشم چین

موزه ملی ابریشم چین در حدود 25 هزار متر مربع مساحت دارد که به بخش‌های داستان ابریشم چین، پرورش کرم ابریشم و صنایع دستی ابریشم،‌ تحول در سبک پوشش که 400 نوع پوشش را دربرمی‌گیرد، گالری حفظ نساجی و مرکز بایگانی ژین‌یو تقسیم شده است. این 6 بخش شامل 8 سالن نمایش مقدمه، سالن عتیقه ها، سالن فرهنگ مردمی، سالن رنگرزی و بافندگی و سالن دست آوردهای مدرن هستند. در تور چین به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این جاذبه را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

جدا از موزه و مجموعه های آن، محیط بیرونی موزه ملی ابریشم چین هم بسیار زیبا و برازنده طراحی شده است. چمنزار زیبایی در محوطه این موزه قرار گرفته است و گل‌های و فواره‌های آب مختلفی هم در این محوطه قرار دارد که زیبایی و طراوت خاصی به این موزه داده‌ است و حس خوبی از بودن در این موزه در تور چین به شما خواهد داد.

سالن عتیقه ها تعداد زیادی از وسایل بسیار قدیمی را نشان می‌دهد که تقریباً‌ تمامی خاندان پادشاهان سابق چین را نشان می دهند. در این سالن تعدای تصویر هم در توضیح فرهنگ ابریشم چین باستانی مشاهده خواهید کرد. این عتیقه ها از مناطق مختلف کشور جمع آوری شده اند و هم شامل اشیائی از شمال و جنوب کشور،‌ هم شامل اشیائی می‌شوند که در حفاری‌های راه ابریشم به دست آورده است. لازم به ذکر است که یک پارچه گل برجسته ابریشمی متعلق 5630 سال پیش در این موزه برای بازدید وجود دارد.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 539

به "موزه ملی ابریشم چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ملی ابریشم چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید