نخبگان برای خدمات آزمایشگاهی 90 درصد تخفیف دریافت می نمایند

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، یکی از اولویت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از فعالیت های علمی کشور و توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری است.

نخبگان برای خدمات آزمایشگاهی 90 درصد تخفیف دریافت می نمایند

بازیگران این زیست بوم مهم ترین حلقه این زنجیره علمی در کشور هستند. ارائه خدماتی که منجر به نمود بیشتر فعالیت این نیروی انسانی متخصص گردد به یکی از مهم ترین اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بدل شده است.

از این رو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تابستان سال جاری را هم برای فعالان علمی کشور با تخفیفات ویژه ای همراه نموده است. اعضای بنیاد ملی نخبگان از جمله گروه هایی هستند که در تابستان 99 می توانند با 90 درصد تخفیف، خدمات آزمایشگاهی دریافت نمایند.

در این طرح تابستانی هر یک از اعضای بنیاد ملی نخبگان برای دریافت خدمات آزمایشگاهی 20 میلیون ریال اعتبار دریافت می نمایند. خدمات آزمایشگاه های مختلفی در حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1082

به "نخبگان برای خدمات آزمایشگاهی 90 درصد تخفیف دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان برای خدمات آزمایشگاهی 90 درصد تخفیف دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید