نقش رسانه ها در تقویت روحیه امید، دستاوردهای انقلاب بیان گردد

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، نعمت الله دستیاری شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پلدختر با بیان این که وحدت و همدلی احتیاج اصلی امروز کشور است، گفت: رسانه ها در نظام جمهوری اسلامی به عنوان دلسوزان نظام می توانند با انعکاس دستاوردهای دولت و نظام امید به آینده را در مردم تزریق و تقویت نمایند.

نقش رسانه ها در تقویت روحیه امید، دستاوردهای انقلاب بیان گردد

وی با بیان این که دمیدن روح امید، وحدت و همدلی مهمترین وظیفه رسانه ها است، اضافه نمود: امروز با وجود تهدیدات و تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن یکی از مهمترین مسائل ایجاد امیدواری در دل مردم است که خبرنگاران می توانند با تعامل و همدلی با دستگاه های اجرایی تاثیر بسزایی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار پلدختر گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به روش های گوناگون ترور، جنگ هشت ساله و توطئه های مختلف دیگر در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بر آمدند و امروز با گذشت 40 سال نمی توانند عزت، اقتدار و توان دفاعی ایران را مشاهده نمایند بنابراین می خواهند مردم را نسبت به مسئولان نظام بدبین و بی اعتماد نمایند.

وی وحدت، اتحاد و وفاق بین اقشار مختلف جامعه را رمز پیروزی و غلبه بر مسائل دانست و اضافه نمود: خبرنگاران می توانند در این شرایط حساس با هدف شفاف سازی و خنثی کردن رسانه های بیگانه دستاوردهای نظام را به مردم انعکاس دهند.

دستیاری بر تعامل رسانه با دستگاه های اجرایی در انعکاس دستاوردهای دولت تاکید و اعلام نمود: در آستانه مراسم ها و جشن های 9 دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرنگاران به عنوان قشر توانمند و فرهیخته جامعه می توانند با قلم خود با درایت و هوشیاری راه نفوذ هجمه رسانه ای دشمن را ببندند.

فرماندار پلدختر گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها کمر همت به ایجاد یاس و ناامیدی در ملت ما بسته که تقویت اخلاق و تقوای رسانه ای رمز عبور از آسیب های ناشی از این فضا است و خبرنگاران می توانند با آگاهی بخشی به مردم در خنثی سازی برنامه های دشمنان نقش بسزایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 77

به "نقش رسانه ها در تقویت روحیه امید، دستاوردهای انقلاب بیان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش رسانه ها در تقویت روحیه امید، دستاوردهای انقلاب بیان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید