تور برزیل: نمایش مدافع برزیلی استقلال دست مجیدی را باز کرد

به گزارش مرجع مقالات، با نمایشی که مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال در ملاقات مقابل صنعت نفت آبادان داشت، دست فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب خط دفاعی تیمش در دربی بازتر شد.

تور برزیل: نمایش مدافع برزیلی استقلال دست مجیدی را باز کرد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، باشگاه استقلال بلافاصله دست به کار و با رافائل سیلوا مدافع برزیلی که بازیکنی آزاد محسوب می شد، وارد مذاکره شد. این بازیکن که به وسیله کادر فنی استقلال به باشگاه معرفی شده بود سابقه بازی در الفیصلی عربستان را داشت و به علت اینکه تا یک ماه گذشته بازی می کرد به لحاظ بدنی مسئله ای نداشت.

سیلوا به علت مصدومیت محمد دانشگر و محرومیت روزبه چشمی با وجود تنها دو جلسه تمرین با آبی پوشان در ترکیب استقلال در ملاقات با صنعت نفت آبادان در هفته بیست ودوم لیگ برتر به میدان رفت و نمایش خوبی از خود نشان داد تا حدی که خیال کادر فنی استقلال در خط دفاعی راحت شد. با توجه به رهایی محمد دانشگر از بند مصدومیت، استقلالی ها برای دربی پیش رو چهار مدافع میانی خواهند داشت و فرهاد مجیدی می تواند از سه نفر در دفاعه سه نفره آبی ها استفاده کند. عارف غلامی و روزبه چشمی دیگر مدافعان استقلال هستند.

به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال از ساعت 17:30 روز پنجشنبه هفته جاری در هفته بیست وسوم لیگ برتر و در استادیوم آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور برزیل: نمایش مدافع برزیلی استقلال دست مجیدی را باز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: نمایش مدافع برزیلی استقلال دست مجیدی را باز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید