نورپردازی و طراحی داخلی آپارتمان

به گزارش مرجع مقالات، آپارتمانی که در زیر می بینید به تازگی به دست یک شرکت نورپردازی و طراحی داخلی آپارتمان ، دکور شده. صاحبخانه مرد جوانی است که به دنبال فضایی مدرن و ساده ولی در عین حال دنج و آرامش بخش می گشت، با تعدادی ریزه کاری اسکاندیناویایی. در همه نقاط خانه از جمله اتاق نشیمن، از رنگبندی ساده سفید و طوسی و مشکی استفاده شده. این رنگبندی به یاری عناصر چوبی و قهوه ای، فضایی گرم و صمیمی به وجود آورده.

نورپردازی و طراحی داخلی آپارتمان

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در این بازسازی نورپردازی و طراحی داخلی آپارتمان ، دیوار بین آشپزخانه و نشیمن برداشته شد تا یک فضای باز و یکسره ایجاد گردد. با این کار، فضای کافی برای قرار دادن یک میز نوشیدنی به وجود آمد که خود به تنهایی بین آشپزخانه و نشیمن فاصله می اندازد. از آنجایی که صاحبخانه احتیاج به میز غذاخوری بزرگی نداشت، این میز برای او نقش میز غذاخوری، میز کار و یک فضای اضافه هنگام آشپزی را ایفا می نماید.

زیر کابینت های فوقانی و قفسه های جلوباز، نورپردازی مخفی به کار رفته که روشنایی کل آشپزخانه را به عهده دارد.

داخل اتاق خواب یک دیوار مشکی وجود دارد که با تابلوی عکس سفید رنگ تزئین شده. نیمه پایینی این دیوار با قرنیز چوبی پوشیده شده که نقش بالین سرِ تختخواب را ایفا می نماید. نورپردازی و طراحی داخلی آپارتمان و چراغ های کنار تختخواب، نور ملایم و نامحسوسی در این اتاق پخش می نمایند.

داخل حمام یک کابینت برای نگهداری وسایل، و چند قفسه جلوباز برای نمایش تعدادی لوازم دکوری ساده نصب شده. روشنایی حمام از چراغ هایی که بالا و پایینِ پشت آینه نصب شده تامین می گردد. زیر سینک روشویی، یک ماشین لباسشویی/خشک کن و باز هم فضای بیشتر برای نگهداری وسایل به چشم می خورد.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 921

به "نورپردازی و طراحی داخلی آپارتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورپردازی و طراحی داخلی آپارتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید