نوکیا در آستانه معرفی یگ گوشی مقرون به صرفه قیمت نو

به گزارش مرجع مقالات، اخیراً اطلاعات یکی نو نوکیا در پایگاه داده Geekbench با نام Nokia XR20 فهرست شده است که به تراشته اسنپدراگون 480 مجهز شده است و به باور بسیاری از کارشناسان می تواند به اسم هم خانواده نو گوشی های مالی Nokia X10 و Nokia X20 در سال میلادی جاری روانه بازار گردد.

نوکیا در آستانه معرفی یگ گوشی مقرون به صرفه قیمت نو

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، در ماه آوریل بود که شرکت HMD Global، سازنده گوشی های هوشمند برند نوکیا، با رونمایی از تلفن های همراه نوکیا X10 و نوکیا X20، سری گوشی های هوشمند نوکیا X را معرفی کرد. اکنون و طبق گزارش های معتبر تازه، به نظر می رسد که این شرکت به زودی ممکن است مدل سوم این سری را با نام Nokia XR20 روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگاران، اخیراً یک گوشی هوشمند تازه سری X نوکیا که به وسیله HMD در سطح جهانی پیشرفته است، در فهرست داده های Geekbecnh مشاهده شده که به وسیله وبسایت فناوری 91Mobiles مورد آنالیز قرار گرفته است. با توجه به داده های فهرست Geekbecnh این دستگاه Nokia XR20 نامیده می گردد و به همان پردازنده ای مجهز است که گوشی های دیگر سری X یعنی نوکیا X10 و نوکیا X20 که پیش از این عرضه شده اند، از آن بهره می برند. طبق گفته Geekbench، نوکیا XR20 آینده با اندروید 11 اجرا می گردد و با پردازنده Qualcomm Snapdragon 480 همراه با 4 گیگابایت RAM ارائه می گردد. البته این اعتقاد وجود دارد که این گوشی تازه با پیکربندی های متفاوتی در زمینه رم، عرضه خواهد شد.

معینات گوشی هوشمند تازه Nokia XR20 در فهرست Geekbecnh

به لطف تراشه Qualcomm Snapdragon 480، گوشی هوشمند Nokia XR20 می تواند از اتصالات 5G پشتیبانی کند، اما انتظار نداریم که قیمت آن از سایر گوشی های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 480 در بازار، مقرون به صرفه تر باشد. این واقعیت هم از آنجا ناشی می گردد که گوشی های نوکیا X10 و نوکیا X20 که از این پردازنده استفاده می نمایند، از سایر گوشی های مشابه مقرون به صرفه تر نیستند. روی هم رفته هنوز معین نیست که تفاوت گوشی Nokia XR20 با سایر گوشی های سری X مانند نوکیا X20 در چیست. شاید Nokia XR20 نسخه بالاتری نست به دو گوشی دیگر سری X باشد و یا تنها به اسم یک مدل متنوع دیگر عرضه گردد. در هر صورت، می توان انتظار داشت که این شرکت 3 سال به روزرسانی اندروید و 3 سال پچ امنیتی ماهانه را مانند دو مدل دیگر سری X برای Nokia XR20 ارائه دهد.

از تاریخ عرضه، قیمت و معینات دیگر این گوشی، اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است، اما گفته می گردد که HMD Global هیچ رویدادی را در روز های آینده برنامه ریزی نکرده است، بنابراین می توان حدس زد که گوشی هوشمند Nokia XR20 به احتمال زیاد در اواخر ماه میلادی جاری (اوایل تیر ماه) و در جریان رویداد MWC (کنگره جهانی موبایل)، به طور رسمی معرفی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1728

به "نوکیا در آستانه معرفی یگ گوشی مقرون به صرفه قیمت نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا در آستانه معرفی یگ گوشی مقرون به صرفه قیمت نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید