نکاتی در خصوص اقامت و تحصیل در هند ، قوانینی که باید بدانید (تور هند ارزان)

به گزارش مرجع مقالات، اگر قصد اقامت و به ویژه تحصیل در هند را دارید، خوب مطمئنا باید قبل از سفر به هند، یک سری اطلاعات در خصوص آن داشته باشید . چرا که عوامل زیادی حین زندگی در این کشور، زندگی شما را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ بهتر است این را نیز بدانید که در سفری که پیش رو دارید مسائل مهمی را پشت سر خواهید گذاشت که می بایست با آن ها به برترین نحو کنار بیایید. ممکن است در تحقیقات قبلی خود درباره اقامت یا تحصیل در هند، نام چیکن تیکا یا بریانی (غذاهای معروف هند) را شنیده باشید. یا اینکه چند اصطلاح از جمله ناماسته (سلام) به گوشتان خورده باشد و یا با جاذبه های گردشگری هند و دیدنی های هند آشنا شده باشید. ما چند نکته مهم را در مطلب زیر به شما آموزش داده ایم پس اگر احتیاج به هدایت های بیشتر در این زمینه دارید، با ما همراه باشید .

نکاتی در خصوص اقامت و تحصیل در هند ، قوانینی که باید بدانید (تور هند ارزان)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

آمادگی هر گونه تضاد فرهنگی را داشته باشید

اگر فکر می کنید با اکتفا به شنیده هایتان از اطرافیان، دوستان و آشنایان برای زندگی و تحصیل در هند آماده شده اید، سخت در اشتباه هستید. امکان دارد شما دچار شوک فرهنگی شوید چرا که سفر به یک کشور و سفر به هند نسبت به زندگی در آن کشور کاملا دو موضوع مجزا است. اما کم کم با زندگی در هند متوجه می شوید که هنوز چیز زیادی از زندگی در هند نیاموخته اید . چرا که هر استان هند، فرهنگ و آداب و رسوم متفاوتی با دیگر ایالات دارد. در این کشور بیش از بیست زبان رسمی وجود دارد. اگر با رفتار های عجیبی از جمله با دست غذا خوردن یا حالت های عجیب دست دادن برخورد کردید، زیاد متعجب نشوید .اگر در طول اقامتتان و سفر به هند دوستانی نزدیک پیدا کنید؛ می توانید جهت آشنایی سطحی با آداب و رسوم، فرهنگ هند و جاذبه های گردشگری هند از آنان یاری بگیرید.

تصورتان از فیلم های افسانه ای هند را به کل فراموش کنید

اگر تصور شما از هند سرزمینی به همراه مارگیران و شعبده بازها و افسانه های عجیب و غریب است، در اشتباهید. پس بهتر است چنین تصورات ذهنی را با مردم این کشور در میان نگذارید زیرا نوعی بی ادبی به آنان محسوب می گردد. هند، کشوری در حال توسعه و به سرعت در حال پیشرفت و مدرن شدن است. فناوری این کشور رو به رشد و مردم آن نیز همزمان در حال پیشرفت فرهنگی هستند و جاذبه های گردشگری هند همه ساله میزبان گردشگران زیادی از همه جای جهان میباشد.

لباس های غیر متعارف نپوشید

اگر لباس نامتعارف بپوشید مطمئن باشید نسبت به شما دید بد خواهند داشت. هر چند می توانید از لباس های محلی مردم بومی نیز بهره ببرید. در لباس پوشیدن خود دقت کنید زیرا مردم هند تا حدی درباره پوشش بخصوص پوشش بانوان حساسند. درضمن در دانشگاه های این کشور برای همه دانشجویان لباس فرم مشخص شده است. اگر شما برای تحصیل در هند اقامت دارید، باید از این یونیفرم ها در دانشگاه استفاده نمایید. تا دچار هیچ گونه مسئله ای در این زمینه نشوید.

به عنوان یک خارجی شرایط موجود را بپذیرید

شما در هند یک خارجی محسوب می شوید همان گونه که گردشگران اروپایی در هند جلب توجه خواهند کرد. اگر گاهی در بازدید از تماشای های هند و یا سطح شهر، احساس کردید که مردم بومی به شما عجیب نگاه می نمایند یا حتی خیره شده اند، واکنشی نشان ندهید. این موضوع عادی و برای شما بی خطر است .

صبوریی خود را تقویت کنید

در هند ، خیابان ها و معابر پیاده رو شلوغ و پر تردد است و ممکن است گاهی ساعت ها در ترافیک بمانید . علاوه بر این ، ممکن است در بسیاری از اوقات ببینید روال پیشروی کارها بسیار کند است در این هنگام تعجب نکنید. شاید زیاد بشنوید که کار شما امروز انجام می گردد اما امروز انجام نگردد ! اما سعی کنید صبور و صبور باشید و عصبانی نشوید چرا که در هر صورت کارها پیش خواهد رفت .

بجای جی پی اس، از مردم بومی یاری بگیرید

مردم هند مردمانی مهربان هستند که در ان موقع مشتاقانه به یاری شما خواهند شتافت.هندی ها در یافتن برترین مسیر ، شما را با کمال میل هدایت می نمایند . پس اگر در شهر گم شدید یا برای انجام کارتان احتیاج به برترین مسیر داشتید ، قبل از جی پی اس از مردم یاری بگیرید .

از منطقه ها تماشای هندوستان زیبا بازدید کنید

شما برای تحصیل به هند رفته اید اما با یک تیر دو نشان بزنید . در هند اماکن تفریحی و گردشگری زیادی وجود دارد که ارزش تماشا چند باره را دارد سعی کنید حتما به آنها سر بزنید و از نزدیک با تماشای های هند آشنا شوید . اگر نمی دانید به کجا بروید یا با چه وسایل نقلیه ای به این منطقه ها سفر کنید ، می توانید از هدایت های دوستای هندی خود نیز بهره بگیرید. کم کم می توانید دستان خود را به هم بچسبانید ، سرتان را کمی خم کنید و به هندوستان ناماسته بگویید ! همان گونه که گفتیم در این کشور گسترده ، زبان ، فرهنگ و جمعیت بسیار متنوع است . شاید در ابتدا شرایط آنجا را برنتابید اما با به خاطر سپردن این نکات ضروری ، کوشش کنید کمی خود را برای زندگی در این کشور متفاوت آماده کنید . بی شک موفقیت در انتظار شماست .

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 2184

به "نکاتی در خصوص اقامت و تحصیل در هند ، قوانینی که باید بدانید (تور هند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در خصوص اقامت و تحصیل در هند ، قوانینی که باید بدانید (تور هند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید