نیکوکار اسرارآمیزی که بدهی افراد فقیر را پرداخت می نماید

به گزارش مرجع مقالات، با دیدن این ویدئو مشاهده خواهید کرد که همچنان افراد نیکوکاری وجود دارند که تمایلی به شناخته شدن ندارند.

نیکوکار اسرارآمیزی که بدهی افراد فقیر را پرداخت می نماید

به گزارش خبرنگار، دیدن و شنیدن اخباری در مورد اقدام پنهانی و خیرخواهانه نیکوکاران و یاری به فقرا بسیار می تواند تسلی خاطر گردد و اینکه هنوز افرادی هستند که قصد آن ها خودنمایی و دیده شدن نیست مرحمی خواهد بود برای نیازمندان.

به تازگی گفته شده در یک سال اخیر یک حامی اسرارآمیز به افراد فقیر در منطقه ای از استانبول به طور پنهانی یاری می کند و بدهی های آن ها را در فروشگاه های مواد غذایی پرداخت می کند.

هفته گذشته بسیاری از افراد فقیر در توزلا که منطقه کشتی سازی واقع در سمت آسیایی استانبول است از پرداخت بدهی هایشان توسط یک نیکوکار ناشناس ابراز خوشحالی کردند.

پس از سقوط لیر ترکیه در سال گذشته قیمت مواد غذایی و لوازم خانگی افزایش چشمگیری داشت و نرخ بیکاری افرایش یافت. بالا رفتن هزینه ها، زندگی را برای بعضی از افراد سخت کرده است، اما فرد نیکوکاری تمام کوشش خود را برای یاری به فقیران استانبول انجام می دهد.

صاحب فروشگاهی که فقرا به آن بدهکار بودند، در این باره گفت: شخص آمد و از من لیست بدهی های مشتریان را خواست و آدرس آن ها را گرفت. پس از صحبت با این خانواده ها دوباره برگشت و بدهی هایشان را پرداخت کرد. او حتی پول اضافه نیز به این خانواده ها پرداخت کرد. نام او را پرسیدم و او به من گفت:فقط من را رابین هود صدا کنید.

یکی از افراد فقیر در مصاحبه با خبرنگار گفت: 30 سال است در این محل زندگی می کنم و برای اولین بار بود که با چنین رفتاری روبه رو شدم. او نامش را نگفت و فقط تأکید داشت که این کار را برای رضای خدا انجام می دهد.

گفته شده او پاکت هایی حاوی 175 دلار پشت در خانواده های نیازمند قرار داده و مبلغ 4360 دلار بدهی آن ها را به فروشگاه های مواد غذایی پرداخت کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 555

به "نیکوکار اسرارآمیزی که بدهی افراد فقیر را پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکوکار اسرارآمیزی که بدهی افراد فقیر را پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید